اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

احداث 9 واحد مسکن مددجویی توسط سپاه آستارا

به گفته فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آستارا، بسیج سازندگی احداث مسکن 9 نفر از مددجویان تحت‌پوشش بهزیستی را متقبل‌شده که کلنگ پنج واحد آن با اعتباری‌بر 350 میلیون تومان زمین زده است.

احداث 9 واحد مسکن مددجویی توسط سپاه آستارا

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، سرهنگ پاسدار جهان‌بخش آرمان صبح امروز در نشست خبری به مناسبت سال‌روز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در محل سالن جلسات سپاه ناحیه اظهار کرد: پزشکان و پرستاران درمانگاه سیدالشهدا از زمان شیوع ویروس کووید ۱۹ دو الی سه برابر افزایش پیدا کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در ایام فوق به ۲۵۰ نفر از افراد محروم و بی‌بضاعت ویزیت و تزریقات رایگان ارائه شده است، افزود: طبق پیش‌بینی‌های صورت‌گرفته قرار است دوهزار و ۵۳۰ بسته معیشتی در قالب رزمایش‌های مختلف در بین خانواده‌های نیازمند توزیع شود.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آستارا با اشاره به اینکه سپاه ناحیه با خرید و تولید ۱۲۱ هزار عدد ماسک یک‌بار مصرف التهاب و ترس ناشی از شیوع ویروس کرونا را کاهش داد، تصریح کرد: ۶۰ هزار عدد از این ماسک‌ها از یک شرکت تولیدی در مشهد مقدس خریداری و ۶۱ هزار عدد آن نیز توسط بسیجیان و گروه‌های جهادی تولید شده است.

آرمان اجرای رزمایش کمک‌های مؤمنانه را در سه مرحله و مقدار کمک‌های نقدی جمع‌آوری‌شده را بیش از ۴۰ میلیون تومان عنوان کرد و افزود: مرحله اول این طرح اوایل ماه مبارک رمضان، مرحله دوم آن ۱۴ و ۱۵ رمضان و مرحله سوم آن عید سعید فطر برگزار می شود.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آستارا با بیان اینکه بسیج سازندگی احداث مسکن ۹ نفر از مددجویان تحت‌پوشش بهزیستی را متقبل‌شده که کلنگ پنج واحد آن با اعتباری بالغ‌بر ۳۵۰ میلیون تومان زمین زده است، گفت: مساحت هر یک از واحدها ۵۰ مترمربع است که تا پایان سال جاری آماده بهره‌برداری می‌شود.

آرمان توزیع ۱۱۷ تن مواد ضدعفونی‌کننده در بین مردم، مشارکت در تدفین فوتی‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا، مشارکت در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و همکاری با شبکه بهداشت و درمان در اجرای طرح غربال‌گری ویروس کووید ۱۹ را از دیگر اقدامات سپاه ناحیه در راستای پیش‌گیری از شیوه ویروس کرونا دانست.

به گزارش فارس، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی در دو اردیبهشت ماه سال ۵۸ طی فرمانی به شورای انقلاب اسلامی تأسیس شد که نیروی زمینی، نیروی دریایی، نیروی قدس و نیروی هوافضا از شاخه‌های چهارگانه این نهاد انقلابی می‌باشد.

انتهای پیام /۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول