من نمیدونم چرا اینطوری خبر میزنید ! فرد خارج نشین ! رییس بانک مرکزی میگه سرورهای کانالهایی که قیمت دلار رو تو ایران مشخص میکنن در خارج از کشورن ! فیلتر شکن فروش ها خارج از کشورن ! خارج از کشوری ها نسخه زدن تاسیسات ایران رو میدن ! چرا اینطوری شده ؟ما ریگی رو تو هوا گرفتیم بعد این سرورها و خارج نشین ها برامون دردسر شدن !