این فرد در بهترین شرایط فقط یک فوتبالیست بود که عمر فوتبالیش سالها پیش تمام شده بود.وقت خود را برای یک مهره بی ارزش و سوخته نباید تلف کرد . رژیم صهیونیستی هم از روی تنهایی و استیصال امثال این به اصطلاح آدم های مفلوک را بولد میکنید. اینها در قاطبه ایرانیان پایگاه اجتماعی ندارند.