اره نه تنها هسته ایم مونو ندادیم بلکه تحریم ها هم کاملا برداشته شد!!! تازه سایه جنگ هم بالا سر کشور نیست !!! مملکت گل و بلبل !!!
@Sezarr16 بهمن 1404در پاسخ بهاره نه تنها هسته ایم مونو ندادیم بلکه تحریم ها هم کاملا برداشته شد!!! تازه سایه جنگ هم بالا سر کشور نیست !!! مملکت گل و بلبل !!!
@RasoolSaeedNejad16 بهمن 1404در پاسخ بهقطعاً وقتی ایران محل و تاریخ مذاکره رو تغییر داده یعنی قدرت دست ایرانهحضور پهپاد شاهد برای رصد و شناسایی ناو هم نمونه دیگری از قدرت ایراندور ماندن ناو از سواحل ایران از ترس حملهتمکین شرایط جدید ایران برای مذاکرهاینا نشون میده که آمریکا فقط سر و صدا داره. واقعیت آمریکا با هالیوودش متفاوته.
@Only_Iran16 بهمن 1404در پاسخ بهسلام. تحلیل خوبی است اما ایران باید هنر مذاکره را به هنر توافق تبدیل کند. مذاکره به تنهایی کافی نیست و باید به توافقی برد-برد برای همه طرفها خصوصا برای وضعیت اقتصادی و اجتماعی مردم ایران منتهی شود. به امید صلح و پایان تخاصم 🇮🇷🇺🇸🕊🕊
@Iran_Jan16 بهمن 1404در پاسخ بهوقتی کشور های اروپایی سپاه رو نیروی تروریستی اعلام می کنن، شک نکنین تصمیم به جنگ بالای 90% استپس مذاکره بیشتر یک تله است، چون لابی اسرائیلی، اسرائیل بزرگ را می خواهد و اولین قدم برای اسرائیل بزرگ، تکه تکه کردن ایران است، مذاکرات هسته و ای موشکی و ... ظاهر سازی و عوام فریبانه اس و هدف ایران است
@morteza122416 بهمن 1404در پاسخ بهغیر پول هواپیمای حضرات از بیت المال چه فایده ای داشته؟رفتین و فقط و فقط حرف زدین فایده اش برای این مردم چی بود؟؟سفرهای وزیر های خارجه ما و این گفت و گو ها تقریبا با سفر های تفریحی شاه های قاجار تو یک لول و جایگاهه بدون فایده برای ایران و مردم
@user17079968056116 بهمن 1404در پاسخ بهبسم الله الرحمن الرحیم زیاده خواهی آمریکا در مذاکرات=نابودی ناوهای آمریکایی و کشته و اسیر شدن کل جنایتکاران و جاسوسان تروریست آمریکا یی در غرب آسیا ی اسلامی
@user17615001567516 بهمن 1404در پاسخ بهاون اومد تهدید کرد امابا واکنش ایران تحت فشار شدید بود و الان هم با مذاکره میخواد برای خودش وقت بخره اما سوال:ایران چرا برای عقب نشینی ترامپ راه باز کرد و هزینه عدم امادگی و تحلیل روحیه نیرو های خودش رو به خودش تحمیل کرد؟ اگر این مذاکره برای تسلیم و از دست دادن هسته ایی باشه خداحافظ جمهوری اسلامی👋
@user170910159503719903216 بهمن 1404در پاسخ بهمکتب مذاکره جوک خوبی بود برجام ناموفق مذاکرات قبلی منجر به حمله اسراییل شد این مذاکرات هم قطعا بی نتیجه
@fibonachi16 بهمن 1404در پاسخ بهآمریکا از تمام گزینه هاش برای مذاکره استفاده کرد...تحریمفریبجنگ نیابتیبمباران تاسیسات اتمیفشار اقتصادی شدیدمحاصره کشورتهدید به جنگ وما در مقابل ضربه خوردیم و کشته دادیم و اقتصادمون پوکید فقط دفاع کردیم...این منطق مشکل داره
@user17681458577016 بهمن 1404در پاسخ بهمشکل ایران عدم ابتکار عمل تو مذاکره هست. پیشنهاد معنا دار نداریم به عنوان خواسته ما در قبال چیزی که اونا میخوان
@Here_is_iran16 بهمن 1404در پاسخ بهاگر آمریکا در مذاکرات زیاده خواه نبود می توانستیم بپذیریم که ایران اشتباه می کند اما وقتی آمریکا زیاده خواه و انعطاف ندارد نمی توانیم بپذیریم که ایران در مقابل آنها کوتاه بیاید چون تعبیر به ترس می شود.مذاکره ای که آمریکا ناوهایش را پشت دروازه ایران بیاورد مذاکره نیست و یک نوع باج خواهی است.
@user17686510773416 بهمن 1404در پاسخ بهاولا اینکه مذاکره معنی ندارد اینخیانت به خونهمه شهدای جنگ۱۲ روزه است مذاکره مستقیم یا عیر مستقیم با داماد یهودی ترامپ. نوسینده لبنانی زیادی گ میخوره .این مذاکره معنی نداره اگه قدرت مندیم باید بجنگیم نه امتیاز بدیم
@behzadzare16 بهمن 1404در پاسخ بهصدحیف که مشتی فریب خورده نمی فهمند و نمیزارند وإلا با تذبیر حکیمانه رهبری در همه عرصه ها الگوی ایستادگی میشویم!!!