بسم الله الرحمن الرحیم تنها نقطه قوت رژيم صهيوني، نیروی هوایی این باند جنایتکار و تروریست است،هر وقت در جنگ زمینی شکست می خورد، وحشیانه به بمباران بی گناهان روی می آورد، ای کاشجبهه مقاومت می توانست به هر طریق ممکن نیروی هوایی این جنایتکاران را نابود می کرد.