وحشی‌بازی‌های وطن‌فروشان در جام‌جهانی

۲۸ MB
برای دیدن ویدیوهای بیشتر ‌‎‎@Multimedia را دنبال کنید.#فوتبال #ایران_بلژیک #پهلوی
14:33 - 22 ژوئن 2026
ویدئو

4 بازنشر13 واکنش
36٫3k بازدید



19 پاسخ

تصویر نمایه‌ی ‌محسن بنی فاطمه‌
@Abualii3 ساعت پیش
در پاسخ به
دهن نجس و بی ادب مریض و واجب المطب

@sobehazal3 ساعت پیش
در پاسخ به
اینها میخوان برای ما دموکراسی بیارن؟؟؟ بهترین کلمه دنیا دهان نجس و بی ادب...کسی که هنوز قدرت نگرفته ادم میسوزونه ساواک تشکیل داده! میخواد دین و ایمان مردم رو به اجبار از بین ببره!!

تصویر نمایه‌ی ‌بهروز حسین زاده‌
@News_ir3 ساعت پیش
در پاسخ به
تصویر نمایه‌ی ‌بهروز حسین زاده‌
بهروز حسین زاده

@News_ir  •  5 ساعت پیش

سلام ایران به سینما

شب گذشته سینماهای سراسر ایران شاهد یکی از متفاوت‌ترین و پرشورترین شب‌های خود بودند. همزمان با پخش دیدار حساس ایران و بلژیک، سالن‌های سینما به محلی برای همدلی، هیجان و تشویق هزاران هوادار فوتبال تبدیل شد؛ تا جایی که بسیاری از سانس‌ها با استقبال بی‌نظیر مردم، پیش از آغاز مسابقه به طور کامل پیش‌فروش شد…
نمایش بیشتر
۲ MB

نمایش گزارش


تصویر نمایه‌ی ‌هوشنگ باقری پور‌
@user1753998889993 ساعت پیش
در پاسخ به
ای بدبخت های ورشکسته .فکر کنید چی دادین چی بدست اوردین .

تصویر نمایه‌ی ‌کامران مریدی‌
@Kamran_Moridi3 ساعت پیش
در پاسخ به
یعنی اگه کل دنیا رو بگردی هم یه آدم حسابی تو مخالفین جمهوری اسلامی پیدا نمیشه 😆🤣یکی ورزشکاره ولی عقل ندارهیکی استاد دانشگاهه ولی شرف ندارهیکی دیگه فرهنگ ندارهاون یکی غیرت ندارهو...

@Alirezarezaei123 ساعت پیش
در پاسخ به
دشمنبرای ایرانی ها خارج از کشور برنامه دارد.اسرائیل روی انها برنامه ریزی گسترده ای کرده

تصویر نمایه‌ی ‌سرباز‌
@sarbaaz2 ساعت پیش
در پاسخ به
ایرانیه تو کانادا زندگی میکنه، کلیپ گذاشته بود میگفت والدین دوست کانادایی بچه‌ام بهم زنگ زدن گفتن «اگه تو ازون ایرانیایی هستی که میرن تو خیابون با پرچم اسرائیل و امریکا میرقصن، بچه‌هامون دیگه با هم نگردن»الحمدلله کل دنیا دارن میبینن اینا چه زامبی‌هایی هستن.

@Mehdiirani9092 ساعت پیش
در پاسخ به
داغ ما از دست داخلی هاست و مسئولینی گه نون توی خون شهدا و رهبر زدن نه امریکا و اسرائیل

@user1751669830712 ساعت پیش
در پاسخ به و
تصویر نمایه‌ی ‌فرشاد‌
فرشاد

@Iranehamdel  •  16 ساعت پیش

سرمایه را به سمت مولد سازی و صنایع و زیر ساخت ها ببرید و دست واسطه ها و دلالان را از اقتصاد کشور کوتاه نمایید.
مطالبه

شغل‌های مولد را جایگزین شغل‌های غیرمولد کنید

شغل های مولد را جایگزین شغل های غیر مولد کنید. کشور را طوری مدیریت کنید که عرصه برای دلالان سخت ، و برای تولید کنندگان راحت کند. دلالی و واسطه گری ، دو آفت بزرگ و ویرانگر اقتصاد کشور هستند. صنایع زیرساختی و مزارع تولیدی و کلا تولید کنندگان محصول ، اصل کشور هستند. واسطه ها اقتصادی به جای تولید و رفاه ، ایجاد گرانی و تولید گرانی میکنند . واسطه های فروش محصولات نیز ، از آفت های هدر رفت سرمایه کشور هستند. پس بیاییم طوری ساختار را بچینیم تا بوروکراسی اداری و واسطه ها هر روز کوچک و کوچک تر شوند و برعکس ، بخش تولید کشور ،و اشتغال مولد کشور روز به روز بزرگ و بزرگتر شود. بار تمام شغل های غیر مولد ، بر دوش تولید و بیت المال کشور افتاده است ، که باید این بار را از دوش کشور برداریم. اگر دیدید در کشور و در کوچه خیابان ، کارگاه های تولیدی بزرگ و کوچک در حال افزایش هستند و اشتغال رونق گرفته، این یعنی ،سیاستگذاران کشور مسیر درست را ، در پیش گرفته اند. اما اگر می‌بینید سهم واسطه‌ها، دلال‌ها، بانک‌ها، بنگاه‌ها و صندوق‌های مختلف در اقتصاد کشور پررنگ شده و در مقابل، صنایع و تولید سهم کوچکی از کیک اقتصادی دارند، این نشانه آن است که مسیر سیاست‌گذاری دولت و مجلس، به‌جای تقویت تولید، اشتغال و کارخانه‌ها، بیشتر به سود واسطه‌گری و فعالیت‌های غیرمولد پیش رفته است. شغل های غیر مولد و دلالی و واسطه گری ، بدترین نوع اشتغال هستند و در واقع از عوامل اصلی تضعیف اقتصاد و کشور هستند. هما باید مشغول کارهای اثر بخش با ارزش افزوده بالا باشند نه شغل های دلالی و واسطه گری. از عوامل اصلی گرانی ها ، گران سازی ها و تورم ها ، همین دلالان و واسطه های بزرگ و کوچک هستند. از بدترین های آنها دلالان و واسطه های رانتی هستند که با نفوذ خود در مراکز تصمیم گیر ، اقتصاد کشور را از نفس می اندازند و تورم های چند رقمی را به کردم و کشور تحمیل می کنند. وظیفه اصلی دولت هدایت و ایجاد بستر مناسب ،برای رونق دادن به اشتغال های مولد و افزایش کارخانه های تولیدی است. البته مجلس نیز نقش بسیار کلیدی در این راه دارد. با ایجاد قوانینی ، سمت و سوی اقتصاد را باید به سمتی برد که اشتغال مولد و پایدار ایجاد شود. برای اشتغال زایی باید سرمایه وارد بخش تولید گردد ، که این نیز ،نیازمند ثبات و آرامش سیاسی و اقتصادی است. پس کلیه سران نظام باید در این مورد دست به دست هم دهند . انشالله

شورای سران قوا، مجلس دولت، وزیر کار و دیگر وزرا، کارخانه دارها و سرمایه داران و سیاست گذاران، کلیه مسئولان

0
100
گزارش از مطالبه

تصویر نمایه‌ی ‌پژمان کریمی پور‌
@pejmaaaan2 ساعت پیش
در پاسخ به
یه مشت بی غیرت وطن فروش که اینقدر تو رستورانها ظرف شستن و توالت خارجی ها رو تمیز کردن دچار عقده حقارت شدن . بدبختهای دهان نجس🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷

@user1778505160352 ساعت پیش
در پاسخ به
یه مشت لوزر در به در حتی جایی ندارن که ریجکت بشن برن میفرستنشون آفریقا بغل شغال های بیابون بمونن

@user1778505160352 ساعت پیش
در پاسخ به
چرا همش بوقه میزاشتی مثبت 18 بوق نمیزاشتی میشد مدرک توحش

@user17091014125092414982 ساعت پیش
در پاسخ به
بی غیرتهای وطن فروش ای خاک برسرشان

تصویر نمایه‌ی ‌امین یزدان پناه‌
@Amin_Y2 ساعت پیش
در پاسخ به
تصویر نمایه‌ی ‌امین یزدان پناه‌
امین یزدان پناه

@Amin_Y  •  28 آوریل 2026

فرقه پهلوی را در فهرست گروه‌های تروریستی قرار دهید

مطالبه

فرقه پهلوی را در فهرست گروه‌های تروریستی قرار دهید

با توجه به اَعمال تروریستی، وحشیانه و داعش‌گونه اعضای یک فرقه سلطنت‌طلب در دی‌ماه ۱۴۰۴ به سرکردگی فردی موسوم به «رضا پهلوی» که قبل از آن حوادث، صراحتاً از تشکیل کانون‌های کوچک شورشی و مسلحانه خبر داده بود و مستقیماً از هدایتگری رژیم صهیونی و بازوی رسانه‌ای آن رژیم (موسوم به شبکه ایران‌اینترنشنال) برخوردار بوده و هست، همچنین با عنایت به اینکه دولت محترم اختیار اعلام گروه‌های تروریستی را به شورای عالی امنیت ملی (شعام) سپرده است، از آن شورای محترم خواهشمند است این فرقه را در فهرست گروه‌های تروریستی قرار دهد.

شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

تصویر نمایه‌ی ‌حامد‌
@hamed_am2 ساعت پیش
در پاسخ به
این احمق ها نه دنیا رو دارن و نه آخرت.این ها شهروند اسرائیل هستند.مگر نه کسی که به پرچم کشورش اهانت کنه ایرانی نیست.همون ترامپ و نتانیاهو نجس به درد اینها میخوره.

تصویر نمایه‌ی ‌امیر شاهدار1:20😭‌
@Yaheidarkarar1 ساعت پیش
در پاسخ به
هر وقت اینها رو میبینم خدا رو شکر میکنم بابت سلامت عقلم

تصویر نمایه‌ی ‌علیرضا‌
@user17091011617188482581 ساعت پیش
در پاسخ به
فقط می‌توانم بگویم انشالله تا افسردگی و دیوانه شدن کامل وطن فروشان در خیابانیم و دیشب مقداری از این افسردگی و دیوانگی را در بازی با بلژیک دیدیم

تصویر نمایه‌ی ‌وطن پرست صبور‌
@Vatanparast_sabour1 ساعت پیش
در پاسخ به
این آخری که گفت روزای آخرتونه۴۷ سال گفتید روزای آخر نبرد آخر و ...ولی ما چون فارغ از هر اختلافی وطن فروش نیستیم همیشه هستیم،تجربه نشون داده خاک ایران خائن کشهشما مستراح شورها لیاقت یک متر از خاک ایرانم ندارید که جسد کثیفتون تو ایران چال بشهشما تو همون غربت عین شاهتون گور به گور بشید

@user1768636162811 ساعت پیش
در پاسخ به
نظام قبول ندارید اشکال نداره نظر شما یه نظام دیگه هست ، فرض کنید نظام عوض شد بازم همین بازیکنان هستن مربی هم عوض بشه بازم همین بازیکنان هستن حالا نظر هر مربی فرق میکنه احتمال داره چند تا بازیکن عوض بشه ولی اکثرا همین ها هستند بر علیه تیم ملی کار میکنید همین نشون میده شما خائن وطن فروش وحشی هستین