نظرسنجی از کاربران فارس درباره آتش بس و مذاکره
آیا با آتش بس و مذاکره موافقید؟
6801 رأی • نظرسنجی پایان یافته است.
کسی نمیتواند لیست رأیدهندگان را ببیند
@user17752301049320 فروردین 1405در پاسخ بهیه عمر فلسطین فلسطین کردین در حالیکه دارن زندگیشونو میکنن! اینترنت اونا، فوتبال اونا، اسمون اونا امنیتش از مال ما بیشتره!تا کی میخواین با این تندرو بودن مردم و بدبخت کنین؟؟؟؟
@user17690046279020 فروردین 1405در پاسخ به۵٠ سال با همین فلسطین فلسیطن کردنا، اوضاعمون این، رفا مردم اونارو رو به رفا مردم خودمون ترجیح دادید