20 فروردین 1405

نظرسنجی از کاربران فارس درباره آتش بس و مذاکره

آیا با آتش بس و مذاکره موافقید؟

6801 رأی  •  نظرسنجی پایان یافته است.
کسی نمی‌تواند لیست رأی‌دهندگان را ببیند
خیر.موافق نیستم.پایان این جنگ باید برچیده شدن تمام پایگاه‌های آمریکا از منطقه و نابودی کامل صهیونیست‌ها و آزادی فلسطین باشه.در غیر اینصورت، ایران همچنان مورد تهدید رژیم‌های تروریست آمریکایی صهیونیستی خواهد بود.
13:22 - 20 فروردین 1405

25 واکنش
3589 بازدید



2 پاسخ

@user17752301049320 فروردین 1405
در پاسخ به
یه عمر فلسطین فلسطین کردین در حالیکه دارن زندگیشونو میکنن! اینترنت اونا، فوتبال اونا، اسمون اونا امنیتش از مال ما بیشتره!تا کی میخواین با این تندرو بودن مردم و بدبخت کنین؟؟؟؟

تصویر نمایه‌ی ‌فانگ یونگ ارشد‌
@user17690046279020 فروردین 1405
در پاسخ به
۵٠ سال با همین فلسطین فلسیطن کردنا، اوضاعمون این، رفا مردم اونارو رو به رفا مردم خودمون ترجیح دادید