20 آوریل 2026

ایران چگونه سیگنال انرژی دنیا را از واشنگتن به تهران آورد؟

یکی از مهم‌ترین پیامدهای جنگ اخیر آمریکا و اسرائیل علیه ایران را باید در خارج شدن قطب‌نمای انرژی جهان از واشنگتن به سمت تنگه هرمز و ایران ملاحظه کرد، چیزی که هیچ‌گاه نه در محاسبات و نه در مخلیه ترامپ و نتانیاهو نمی‌گنجید.
ایران بایدتمامی زیرساخت‌هایی مانندخط لوله حبشان-فجیره در امارات و شریان‌های انتقال شرق ب غرب در عربستان منهدم کنه تا بفهمن هیچ راه گریزی ازحاکمیت ژئوپلیتیکی ایران برجریان نفت وجودندارد.تارؤیای ایجاد کریدورهای انرژی تحت اشراف رژیم صهیونیستی پیش ازتولددفن بشن،مدافعان عزیز با تمام قدرت اینبار بزنیدشون
15:08 - 20 آوریل 2026

5 واکنش
1275 بازدید