اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

عرضه بدون وقفه بنزین در جایگاه‌های سوخت فارس

مدیرعامل شرکت‌ پخش فرآورده‌های نفتی استان فارس گفت: هم‌اکنون بنزین در همه جایگاه‌های استان فارس بدون وقفه و با روال عادی عرضه می‌شود.

عرضه بدون وقفه بنزین در جایگاه‌های سوخت فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، اسدالله طاهری با بیان اینکه نظارت مداوم بر عرضه سوخت در جایگاه‌های سراسر استان انجام می‌شود، اظهار داشت: هم‌اکنون بنزین در همه جایگاه‌های فارس بدون وقفه و با روال عادی عرضه می‌شود.

وی افزود: باتوجه به تکلیف مجلس شورای اسلامی به وزارت نفت، مردم از کارت‌های شخصی خود برای دریافت سوخت استفاده کنند و کارت سوخت آزاد جایگاه‌ها جمع‌آوری شود، اما برای شرایط اضطراری و کسانی که کارت خود را مفقود می‌کنند و یا دلایل دیگر، کارت‌های پمپ بنزین‌ها محدود شده است.

مدیرعامل شرکت‌های پخش فرآورده‌های فارس با بیان اینکه کارت سوخت پمپ‌های بنزین دارای محدودیت است، افزود: در صورت استفاده از کارت‌های سوخت جایگاه‌ها تا سقف ۸۰۰۰ لیتر یا ۲۵۰ مرتبه محدودیت ایجاد شده است.

وی با تأکید بر اینکه دارندگان کارت سوخت حتماً از کارت شخصی برای دریافت بنزین استفاده کنند، گفت: از بخش دولتی تقاضا شده تا برای سوخت‌گیری وسائل نقلیه سازمانی، از کارت سوخت خودرو استفاده کنند تا کارت‌های پمپ بنزین‌ها در شرایط اضطراری استفاده شود.

طاهری با بیان اینکه در گذشته زمان صدور کارت سوخت برای وسائل نقلیه از زمان درخواست سه ماه بود ادامه داد: هم اکنون صدرو کارت سوخت به دلیل تولید این کارت در شیراز به دو هفته تا ۲۰ روز کاهش یافته است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول