اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

پیگیری وضعیت آزاد راه شیراز- اصفهان در جلسه با وزیر راه و شهرسازی

در جلسه‌ای با حضور وزیر راه و شهرسازی و مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس و دیگر مسؤولین موضوع تکمیل آزادراه شیراز اصفهان به بحث گذاشته شد.

پیگیری وضعیت آزاد راه شیراز- اصفهان در جلسه با وزیر راه و شهرسازی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، قادری نماینده شیراز گفت: موضوع تامین مالی بخش های باقیمانده قطعات ۱ تا ۶ آزادراه و نیز انعقاد قرارداد و تکمیل قطعه ۷ آزادراه شیراز اصفهان، امضای تفاهم نامه آزادراه شیراز- بوشهر و تامین مالی تعریض بخشهای باقیمانده بزرگراه تنگ خیاره به لپویی مورد بررسی قرار گفت.

نایب رئیس اول کمیسیون جهش تولید افزود: جاده فرعی شیراز- سیاخ دارنگون و نیز عمل به قانون حمایت از بافتهای اطراف حرمهای مطهر، کمک به تسریع در تکمیل خط آهن شیراز- گل گهر، تسریع در بهره برداری از خط ریلی اقلید-یزد، کمک به شروع خط ریلی شیراز- اهواز و تسریع در تصویب طرحهای تامین زمین مسکن ملی در شورای‌عالی و شهرسازی مورد بحث و بررسی قرار گرفت. 

قادری در پایان مطرح کرد که وزیر راه و شهرسازی در این جلسه برای تامین مالی باقیمانده قطعات ۱ تا ۷ آزادراه، بزرگراه تنگ خیاره به لپویی، تعریض جاده شیراز- سیاخ دارنگون و عمل به تعهدات دولت در مورد آستان های احمدی و محمدی به معاونین و زیرمجموعه، دستوراتی دادند.

پایان پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول