اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

برگزاری ۱۰۰ درصد کلاس‌های تئوری دانشگاه جهرم در نیمسال دوم سال تحصیلی جاری/ ۲۵ دانشجو حذف ترم کردند

رئیس دانشگاه جهرم گفت: در نیمسال اول ۱۳۹۹، ۱۰۰ درصد کلاس‌های تئوری دانشگاه جهرم و ۹۱درصد کلاس‌های عملی به صورت مجازی برگزار شد.

برگزاری ۱۰۰ درصد کلاس‌های تئوری دانشگاه جهرم در نیمسال دوم سال تحصیلی جاری/ ۲۵ دانشجو حذف ترم کردند

کامبیز مینایی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در جهرم اظهار داشت: در نیمسال دوم سال ۹۸، ۶۰۲ کلاس تئوری و ۷۰ تا ۷۲ درصد دروس عملی برگزار شد.

وی با بیان اینکه از ۲۲۵ دانشجو در نیمسال دوم ۱۳۹۸، ۹۶ دانشجو حذف ترم کردند، افزود:در سال ۱۳۹۹، از کل دانشجویان دانشگاه جهرم، ‌۲۵ دانشجو حذف ترم کردند که نسبت به سال گذشته کاهش داشته است. 

مینایی ادامه داد: در نیمسال اول ۱۳۹۹، ۱۰۰درصد کلاس‌های تئوری دانشگاه جهرم و ۹۱درصد کلاس‌های عملی به صورت مجازی برگزار شد.

رئیس دانشگاه جهرم با اشاره به اینکه ۹۸ درصد کلاس‌های عملی در حال تشکیل است، گفت: دستاورد کرونا، تجربه‌آموزی در حوزه آموزش‌های مجازی و بدون حضور دانشجو است.

مینایی بیان کرد: کلاس های مقطع کارشناسی نیز به دو شکل برخط و برون خط برگزار می‌شود و زیرساخت برگزاری تمام کلاس‌ها به صورت آنلاین را داریم.

این استاد دانشگاه افزود: هم‌اکنون دانشگاه جهرم مالک سامانه آموزش مجازی است و تمام این کلاس‌ها به سامانه آموزشی، پژوهشی و دانشجویی دانشگاه جهرم متصل هستند. 

وی تأکید کرد: حتی اگر کرونا از تمام دنیا رخت بر بندد، باز هم می‌توانیم از تجربه آموزش غیرحضوری و ابزارهای مربوط به فناوری اطلاعات برای پیشبرد اهداف آموزشی بهره ببریم.

رئیس دانشگاه دولتی جهرم در خصوص انتخاب اساتید برتر آموزشی دانشگاه جهرم اشاره کرد و بیان داشت: این انتخاب بر اساس نظرسنجی دانشجویان برتر و بررسی میدانی بوده است و سال آینده نیز تغییری در ملاک‌های انتخاب تغییراتی انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول