اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

دوچرخه‌سوارانی که پیام‌رسان بی‌آبی جنوب فارس شدند

تیم دوچرخه‌سواری بخش علامرودشت متشکل از پنج نفر از جوانان‌ ورزشکار جهت پیگیری و مطالبه مشکل آب به نمایندگی از بخش‌های بیرم، خیرگو، چاهورز، علامرودشت و صحرای باغ به سمت شیراز در حال رکاب زدن هستند.

دوچرخه‌سوارانی که پیام‌رسان بی‌آبی جنوب فارس شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرم، به دنبال مشکل بی‌آبی و کم‌آبی بخش‌های جنوبی استان فارس و پیگیری چندین باره از سوی نهادهای مسئول و حاصل نشدن نتیجه،دوچرخه سوارانی از بخش علامرودشت، مسیر ۳۶۰ کیلومتری را با شعار "پنج بخش جنوبی فارس با جمعیت ٨٠ هزار نفری آب ندارند " را به سمت مرکز استان رکاب می‌زنند.

این‌دوچرخه سواران به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش و با شعار آب برای همه و بخش‌های بیرم ، چاهورز، خیرگو علامرودشت و صحرای باغ آب ندارند، مسافت علامرودشت تا شیراز را به مدت چهار روز خواهند پیمود.

این رکاب‌زنان، روز یکشنبه ۲۷ مهر ماه همراه با تعدادی از مسئولین در محل استانداری فارس ، مشکل بحران آب این مناطق را پیگیری و به گوش مسئولین استانی و کشوری خواهند رساند.

گفتنی است که اعضای تیم دوچرخه سوار متشکل از از اقایان روح الله ملک زاده . مهدی علی پور .محمود قاسمی . یعقوب میر و مختار معصومی هستند.

 

 

انتهای پیام/ ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول