اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

مردم فارس در یاری رسانی به نیازمندان زبانزد هستند/ امروزه تولید ماسک در حرم شاه‌چراغ (ع) به یک الگو تبدیل شده

رئیس‌کل دادگستری فارس با اشاره به اینکه امروزه شیوع کرونا یک بحران همه‌گیر است و به دنبال آن مشکلات اقتصادی ایجادشده گفت: نیک اندیشان و متمکنین باید در این روزهای سخت از یاد نیازمندان غافل نشوند.

مردم فارس در یاری رسانی  به نیازمندان زبانزد هستند/ امروزه تولید ماسک در حرم شاه‌چراغ (ع) به یک الگو تبدیل شده

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دادگستری استان، حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی در حاشیه بازدید از کارگاه جهادی تولید ماسک در حرم شاه‌چراغ (ع) اظهار داشت: به برکت وجود حر مین مطهر حضرت شاه‌چراغ (ع) و سید علاءالدین حسین (ع) خاک این منطقه به نیک‌اندیشی زبانزد است و رهبر معظم نیز در فرمایشات شعبانیه خود از رفتار نیک‌اندیشی مردم این شهر به نیکی یادکردند.

وی ادامه داد: حالا زمان آن فرارسیده با دیگر اقدامات خیرخواهانه مردم این استان در بحران کرونا دوباره نشان بدهند یاری‌رسان نیازمندان هستند و فقط در سیل نیست به شهروندان کمک می‌کنند بلکه در تمام بحران‌ها یاری‌رسان یکدیگر هستند.

حجت‌الاسلام موسوی حرکت جهاد گونه خدام حرم شاه‌چراغ برای تولید ماسک و دیگر اقلام بهداشتی را یک الگو دانست و افزود: متولیان امر و خدام با این اقدام نشان دادند وجود حرمین مطهر حتی در ایام بحرانی نیز مایه  پناهگاه و افتخار هستند.

به عقیده عالی‌ترین مقام قضایی استان راه‌اندازی قرارگاه احمد بن موسی (ع) با تکیه‌بر نگاه بلند اسلامی و ظرفیت‌های مردمی، توسط تولیت حرم مطهر شاه‌چراغ (ع) راه‌اندازی شده تا در این شرایط سخت در کنار مردمی که سزاوار خدمت هستند ارائه خدمت به آنان دوچندان شود.

انتهای پیام/981008

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول