اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

ماسک های تولیدی صمت وارد بازار می شود

بعد از یک هفته از تصمیم‌گیری برای تولید ماسک از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس، این تصمیم همچنان اجرایی نشده است.

ماسک های تولیدی صمت وارد بازار می شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، از روز چهارشنبه 14 اسفند بر اساس تصمیم استانداری فارس، تولید ماسک برعهده سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس گذاشته شد تا به تکیه بر امکانات روند تولید ماسک در استان تسریع یابد.
 اما بعد از گذشت یک هفته این تصمیم هنوز اجرایی نشده است و در محافل مسئولیت تولید ماسک همچنان بر دوش دانشگاه علوم پزشکی شیراز متصور می شود.
 رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس در گفت‌و‌گو با خبرگزاری فارس در شیراز، با بیان اینکه طبق صورتجلسه‌ای، تولید ماسک به سازمان صمت واگذار شده است، اینکه مجوزهای لازم از سوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز صادر شده است، اما در تولید پارچه مشکلاتی وجود داشت که شب گذشته اولین محموله پارچه از همدان وارد شیراز می‌شود.
به گفته حمیدرضا ایزدی، 9 کارخانه تغییر کاربری دادند و آماده تولید روزانه 180 هزار عدد ماسک هستند و در روز شنبه اولین تولیدات ماسک توسط این کارخانه‌ها وارد بازار خواهد شد.
وی با تأکید بر اینکه ماسک‌های تولید شده فقط در استان فارس توزیع می‌شود، یادآور شد: توزیع این ماسک‌ها از دو طریق انجام می‌شود، بخشی از تولیدات در اختیار علوم پزشکی و زیر مجموعه‌های آن قرار می‌گیرد و بخش دیگر از طریق کالاهای پزشکی وارد بازار می‌شود تا مردم دسترسی راحتی داشته باشند.
انتهای پیام/981008

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول