@Saeid_rafiei4 ساعت پیششرمنده ایم رهبر شهیدم آقاجان دعا کن برای ما از دست این غربگدایان که خون به دل شما کردند آزاد بشیماورانیوم رو دادن رفت پول رو بجاش ذرت با ذلت میخوان بگیرن بازرسان میان ببینن اگر تاسیسات آسیب ندیده دوباره بمباران کننالانم مردم مطالبه گر میشن تندرو و رانت خوار آقاجان دعا کن برای ما
@user17091011049031193834 ساعت پیشدر پاسخ بهآقا جان هرگز فکر نمی کردم روزی نباشی و من باشم تنها امیدم به زندگی سربازی برای جانشین شماست و انتقام
@user1779895883374 ساعت پیشدر پاسخ بهلطفا حمایت کنید https://farsnews.ir/user177989588337/1781042932751924279با توهینکنندگان به مقدسات مردم برخورد کنیدمطالبهدرخواست اشد مجازات برای هتاکان به مقدسات اسلامی در فضای مجازی
حبس دشنامدهنده به پیامبر از مباحث فقهی و حقوقی مربوط به حقوق زندانی و درباره حکم زندانیکردن کسی است که نسبت به پیامبر اسلام (صلیاللهعلیهوآلهوسلم) ناسزا میگوید. امامیه اتفاق دارند که دشنامدهنده به پیامبر اکرم یا یکی از معصومان (علیهمالسّلام) حتی فاطمه زهرا (سلاماللّهعلیها) واجب القتل است و در این زمینه روایات زیادی وارد شده است. — ماده ۵۱۳، قانون مجازات اسلامی ایران هر کس به مقدسات اسلام یا هر یک از انبیاء عظام یا ائمه طاهرین (ع) یا حضرت صدیقه طاهره (س) اهانت نماید اگر مشمول حکم ساب النبی باشد اعدام میشود و در غیر این صورت به حبس از یک تا پنج سال محکوم خواهد شد. با توجه به هتاکی مداوم و هدفمند عناصر اسلام ستیز در فضای مجازی به ساحت مقدس این آیین الهی و الوده کردن قلب اجتماع به نارسایی و سیاهی ، ضرورت مقابله قهر آمیز و همراه با حدود شرعی بر تمام مسلمانان واجب است . بدون شک سکوت و خاموشی دستگاه های قضایی و امنیتی نسبت به این سیاهی بزرگ تسهیل کننده این فساد بزرگ اجتماعی می باشد و تباه کننده دنیا و آخرت تمام افراد است. اگر فساد و رشوه و اگر تورم و گرانی و ... را تحمل کردیم ، اگر ربا خواری را پشت چشم نهادیم ، اما اینبار از این مهم نخواهیم گذشت ، اقایان رسماً دین ما را هدف گرفتهاند سکوت و بی عملی تا کی؟ حضرات مراجع تقلید و برادران و خواهران دلسوز در دستگاههای امنیتی به داد اسلام برسید! بدون شک هیچ وسیله تبلیغاتی و اقناع وجود ندارد الا ایجاد وحشت در دل لذتجویان از ظلم و بیداد ، از این رو خواهشمندم حتی شده چند ده نفر را حداقل گوشمالی دهند ، بخدا کاری ندارد شناسایی چند حساب کاربری داخلی اینستاگرام یا پیگیری دیپلماتیک برخی از آنها. بدون شک در انحرفات اجتماعی امتحانی بزرگ نهفته و رسالت ما گاهی تنها آن است که وظیفه خود را انجام دهیم .
دفتر مراجع عظام تقلید، وزارت اطلاعات و فناوری ارتباطات، سازمان اطلاعات سپاه، امنیتی سپاه عملیات بسیج، فرمانده محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، روابط عمومی قوه قضاييه، #پلیس_فتا
0100گزارش از مطالبه
@user17091015095023936784 ساعت پیشدر پاسخ بهخوب شد نبودی آقاجان که ببینی جنگ با عزت برده را داراند با مذاکرات باذلت عوض میکنن تنگه باز شد بدون هزینه پول خودمون را با ذرت که نه ذلت عوض کردن غرامت شد سرمایه گذاری روی هوا خوب شد که نیستی
@Hamabk4 ساعت پیشدر پاسخ بهفارس غیرت داشته باش این کامنت های گندم و جو .... پاک کن همشونم بلاک کن چون نیتشون فقط مسخره بازیه
@MisFit3 ساعت پیشآقا جانشما شهید شدی، ما داریم ذره ذره میمیریم.قراره گندم و ذرت واشینگتن بهمون برسه.قراره اورانیومی که شما به قیمت جانت نگه داشتی رو بدیم بره.قراره دست آورد مجاهدین و شهدا رو به رایگان در اختیار ترامپ و دوستاش بگذاریم.سگ هار داره برادرانمونو میدره و ما تماشا میکنیم.آقا جان ما مُردیم
@Sarbaz78782 ساعت پیشدر پاسخ به وhttps://farsnews.ir/Ziba_fahandezh_saadi/1782300718511527380بوی کربلابوی لقمه های حرامی که شد لشکر نماز خوان یزید...بوی بی بصیرتی بوی حرف زدن روی حرف امام،امام نرو امام تو خودت نمی دونی مردم زمانه در حال تکرار…نمایش بیشترسید علی؛ غریبانه جانش را فدای ملت ایران و امت اسلام کرد
۳۵ MBنمایش گزارش
@Mehrayin46 دقیقه پیشدر پاسخ بهمطالبهدرخواست طرح سهفوریتی قانون مقابله با تهدید امام
امضاکنندگان مطالبه دارند که هرچه زودتر مجلس باید باز شود و بهصورت سهفوریتی قانونی تهدیدآمیز و بازدارنده در مورد تهدید و سوءقصد به جان رهبرمان تصویب کند. این از هر قانون دیگری برای مردم مبعوثشده مهمتر است. از جان و نان و تمام دنیایمان مهمتر است. قانونی تصویب کنید که در صورت تهدید امام عزیزمان، از تمام موافقتنامههای بینالمللی خارج میشویم، مگر اینکه تهدیدکننده را به ایران تحویل دهند. طبق فتوای صریح مراجع عظام شیعه، تهدید جان امام در حکم اعلان جنگ است و فرد تهدیدکننده محارب است. باید در مجلس تصویب شود که یا فرد تهدیدکننده تحویل ایران میشود یا با کشورش برخورد خواهد شد. باید تصویب شود هیچ توافق و تفاهمی با دولتهایی که در ریختن خون امام و فرماندهان و فرزندان ایران دست داشتند، نداریم تا تحویل مجرمین، عذرخواهی رسمی و پرداخت خونبهای بسیار سنگین. تصویب کنید که در صورت تعرض از هر کشوری به جان امام ما، خاک آن کشور متعلق به ایران خواهد بود و تمام مسئولین آن کشور در هر سطحی خونشان هدر است. همچنین است تمام افراد داخلی و مسئولینی که حتی سهواً در ریختهشدن خون امام و یا تهدید جان او مقصرند و باید محاکمه شوند. نمایندگان باغیرت مجلس باید این قانون را در اسرع وقت تصویب کنند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی
0100گزارش از مطالبه