25 فروردین 1405جلیلی: نظام سلطه با «حاکمیت دروغ و ثروت» حیات جاهلی را حاکم کرده است
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، نظام بینالمللی موجود را «نظم جاهلی» خواند که نه تنها برای بشریت امنیت و سعادت به ارمغان نیاورده، بلکه با عادیسازی خونریزی، دفاع از رفتارهای وحشیانه و حاکمیت دروغ و ثروت، مصداق بارز «حیات جاهلی» است.
@Miooooo25 فروردین 1405در پاسخ به وخائنینی که به پزشکیان رای دادن؟به چندین میلیون آدم که پاشدن رفتن به نامزد قانونی انتخابات رای دادن و رئیس جمهورش کردن میگی خائن؟این جدید بود. میشه تو کتاب گینس ثبتش کرد👍
@user1774617156125 فروردین 1405در پاسخ به وتو خودت مزدوری شرط میبندم وطن فروش هم هستیامثال تورو مردم با تفشون غرق میکنند
@HeSamS25 فروردین 1405در پاسخ به وتو نمیتونی به چند میلیوننفر بگی خائن جلیلی اگه بود خیلیوقت پیشواردجنگ شدهبودیم این مملکت تموم شدهبود اما شما افراطیا کور خوندید ایران استوار میمونه
@Anti_american25 فروردین 1405در پاسخ به واین رییس جمهور میشد یه دونه گوجه و سیب زمینی و نون ایام جنگ پیدا نمیکردی بخوری، میگفت برین سنگ ببندین به شکمتون فکر کنین شعب ابی طالبه، چه فرقی داره؟ واقعا خدا رو شکر دکتر پزشکیان رییس جمهور شد
@user170909997202049224725 فروردین 1405در پاسخ به ولعنت بر خائنی که باهاش ائتلاف نکرد لحظه آخر!!!! چرا به میلیونها مردم ایران توهین میکنی؟ دموکراسی شما این شکلیه؟
@user170910071471214751825 فروردین 1405در پاسخ به وبا افتخار به دکتر پزشکیان رای دادم.خائن هم معلومه تویی که به چند ملیون نفر و انتخابشون توهین میکنی.
@Mehrabii25 فروردین 1405در پاسخ به وای اعنت بر خودت وافکارت جاسوس وطن فروش.دکترپزشکیان همون رییس جمهوری محبوبی اند که بارها امام شهید بارها ازشون قدردانی وتعزیف کردند بعدتوی جاسوس میخای مردم ایرانو تفرقه بندازی! برو وطن فروش توبه کن .اقای جلیلی سالها مذاکراتشون رادیدیم کشورمون هرکسی جایگاهشش مشخصه ونیازبه دولت سایه نیستش
@mrgolzar25 فروردین 1405در پاسخ به واگر جلیلی رئیسجمهور میشد بنظرم گرینلند رو هم بخشیش رو میگرفتیم.
@user17685565037125 فروردین 1405در پاسخ به واگر همون تعداد خائنی که میگی رای نمیدادن درصد مشارکت انتخابات ۲۰ درصد هم نمیشد... حرف اول رو توی این کشور رئیس جمهور نمیزنه متاسفانه. به نظرت همین مذاکره اخر رو پزشکیان ترتیب داد؟ با اجازه پزشکیان رفتن؟ شما هنوز با هم وطن های خودتون نمیتونید کنار بیاین میخواین با دنیا بتونید ارتباط بگیرید؟
@user170910146545346885225 فروردین 1405در پاسخ به ومنِ شاکی از وضع موجود همیشه لعن و نفرین هامو نثار کسانی میکنم که حق و حقیقت و فرضاً بد و بدتر، جلوی چشمانشان بود و به بدتر آری گفتند.اگر حق باشد که نثارشاناگر ناحق باشد نثار خودم...