25 فروردین 1405

جلیلی: نظام سلطه با «حاکمیت دروغ و ثروت» حیات جاهلی را حاکم کرده است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، نظام بین‌المللی موجود را «نظم جاهلی» خواند که نه تنها برای بشریت امنیت و سعادت به ارمغان نیاورده، بلکه با عادی‌سازی خون‌ریزی، دفاع از رفتارهای وحشیانه و حاکمیت دروغ و ثروت، مصداق بارز «حیات جاهلی» است.
اگه ایشون رئیس جمهور میشد هیچوقت ذلت مذاکره با آمریکا رو نمیچشیدیم.لعنت بر خائنینی که به پزشکیان رای دادند و حالا داریم نتیجشو میبینیم!
21:19 - 25 فروردین 1405

374 واکنش
12٫6k بازدید



18 پاسخ

@user170910010879420894725 فروردین 1405
در پاسخ به و
به جای مذاکره چی کار می کرد؟

تصویر نمایه‌ی ‌تیمار‌
@Miooooo25 فروردین 1405
در پاسخ به و
خائنینی که به پزشکیان رای دادن؟به چندین میلیون آدم که پاشدن رفتن به نامزد قانونی انتخابات رای دادن و رئیس جمهورش کردن میگی خائن؟این جدید بود. میشه تو کتاب گینس ثبتش کرد👍

تصویر نمایه‌ی ‌علی علی‌
@user1774617156125 فروردین 1405
در پاسخ به و
تو خودت مزدوری شرط میبندم وطن فروش هم هستی‌امثال تورو مردم با تفشون غرق میکنند

@wewewwewer25 فروردین 1405
در پاسخ به و
ایشان چنیدن سال مسیول مذاکره هسته ای بودن

تصویر نمایه‌ی ‌HeS‌
@HeSamS25 فروردین 1405
در پاسخ به و
تو نمیتونی به چند میلیون‌نفر‌ بگی خائن جلیلی اگه بود خیلی‌وقت پیش‌وارد‌جنگ شده‌بودیم این مملکت تموم شده‌بود اما شما افراطیا کور خوندید ایران استوار میمونه

تصویر نمایه‌ی ‌9**3040‌
@Barabas25 فروردین 1405
در پاسخ به و
بله احتمالا همون اول بمب اتم میخوردیم تموم میشد

@Yahossain125 فروردین 1405
در پاسخ به و
از مغزت استفاده کن

تصویر نمایه‌ی ‌عاشق ایران‌
@Anti_american25 فروردین 1405
در پاسخ به و
این رییس جمهور میشد یه دونه گوجه و سیب زمینی و نون ایام جنگ پیدا نمیکردی بخوری، میگفت برین سنگ ببندین به شکمتون فکر کنین شعب ابی طالبه، چه فرقی داره؟ واقعا خدا رو شکر دکتر پزشکیان رییس جمهور شد

@user170909997202049224725 فروردین 1405
در پاسخ به و
لعنت بر خائنی که باهاش ائتلاف نکرد لحظه آخر!!!! چرا به میلیونها مردم ایران توهین میکنی؟ دموکراسی شما این شکلیه؟

@user170910071471214751825 فروردین 1405
در پاسخ به و
با افتخار به دکتر پزشکیان رای دادم.خائن هم معلومه تویی که به چند ملیون نفر و انتخابشون توهین میکنی.

تصویر نمایه‌ی ‌Godwillhelp‌
@Mehrabii25 فروردین 1405
در پاسخ به و
ای اعنت بر خودت وافکارت جاسوس وطن فروش.دکترپزشکیان همون رییس جمهوری محبوبی اند که بارها امام شهید بارها ازشون قدردانی وتعزیف کردند بعدتوی جاسوس میخای مردم ایرانو تفرقه بندازی! برو وطن فروش توبه کن .اقای جلیلی سالها مذاکراتشون رادیدیم کشورمون هرکسی جایگاهشش مشخصه ونیازبه دولت سایه نیستش

@user27625 فروردین 1405
در پاسخ به و
اگه رئیس‌جمهور میشد جنگ رو مینداختن تقصیر این

@mrgolzar25 فروردین 1405
در پاسخ به و
اگر جلیلی رئیس‌جمهور میشد بنظرم گرینلند رو هم بخشیش رو میگرفتیم.

@user17685565037125 فروردین 1405
در پاسخ به و
اگر همون تعداد خائنی که میگی رای نمیدادن درصد مشارکت انتخابات ۲۰ درصد هم نمیشد... حرف اول رو توی این کشور رئیس جمهور نمیزنه متاسفانه. به نظرت همین مذاکره اخر رو پزشکیان ترتیب داد؟ با اجازه پزشکیان رفتن؟ شما هنوز با هم وطن های خودتون نمیتونید کنار بیاین میخواین با دنیا بتونید ارتباط بگیرید؟

@user17747820847425 فروردین 1405
در پاسخ به و
کانفیگ میفروشی احتمالا

@user170910146545346885225 فروردین 1405
در پاسخ به و
منِ شاکی از وضع موجود همیشه لعن و نفرین هامو نثار کسانی میکنم که حق و حقیقت و فرضاً بد و بدتر، جلوی چشمانشان بود و به بدتر آری گفتند.اگر حق باشد که نثارشاناگر ناحق باشد نثار خودم...