قطع برق ۵۰ اداره پرمصرف در چهارمحال و بختیاری
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری از قطع برق ۵۰ اداره بدمصرف در استان خبر داد و گفت: این دستگاهها علیرغم هشدارهای مستمر، نسبت به کاهش مصرف اقدام نکردند و به دلیل عدم رعایت الگوی مصرف مشمول قطع برق شدند.
مجید فرهزاد امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در شهرکرد از قطع برق ۵۰ اداره بدمصرف در سطح استان خبر داد.مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری با اشاره به مصوبه هیئت وزیران در خصوص مدیریت مصرف انرژی و لزوم برخورد با مشترکان پرمصرف، اظهار داشت: بر اساس دستورالعملهای ابلاغی، تمامی ادارات موظفاند در ساعات اداری ۲۵ درصد نسبت به سال گذشته کاهش مصرف برق داشته باشند و در ساعات غیراداری نیز مصرف خود را تا ۷۰ درصد نسبت به ساعات کاری مدیریت کنند.وی افزود: در راستای اجرای دقیق این دستورالعمل و با هدف صیانت از پایداری شبکه برق و تأمین برق مطمئن برای مشترکان، ۵۰ ادارهای که علیرغم هشدارهای مکرر نسبت به رعایت الگوی مصرف اقدام نکرده و موفق به کاهش مصرف نشده بودند، به عنوان دستگاههای بدمصرف شناسایی و مشمول قطع برق شدند.مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری با تأکید بر استمرار روند پایش مصرف ادارات تصریح کرد: برخورد با مشترکان بدمصرف، بهویژه دستگاههای اجرایی، با جدیت ادامه خواهد داشت و نظارتها در این زمینه تشدید میشود.فرهزاد همچنین با دعوت از مردم برای همراهی در مدیریت مصرف برق گفت: از همه مشترکان تقاضا داریم با بهکارگیری راهکارهای ساده صرفهجویی، بهویژه در ساعات اوج بار، در حفظ پایداری شبکه برق استان مشارکت کنند. وی در پایان از همکاری دستگاههای اجرایی همراه در اجرای طرحهای مدیریت مصرف قدردانی کرد.
09:45 - 6 تیر 1405