@ewEwew25 مه 2026در پاسخ بهجناب خضریان گلابی! استاد فک زدن روزانه! آقا شما قرارداد داری با صدا و سیما که هر روز میایی داستان میگی؟ مگه نماینده نیستی؟ نماینده ها کاری ندارن؟ چرا در مورد کارها و وظیفه خودت صحبت نمی کنی؟ مگه سخنگوی کشور ایران هستی؟
@user170910066490944112425 مه 2026در پاسخ به ودقیقاً باصدا سیما هم قرارداد داره دم به ساعت به عنوان کارشناس نظر میده
@user170910066490944112425 مه 2026چرا تو کشور ما لااقل حرف اخر رو یکنفر نمیزنه تا تکلیف همه روشن بشه