25 مه 2026

نسیه آمریکا در ازای طلب نقد ایران

در موضوع پرداخت غرامت‌ها و پول‌های بلوکه شده، آمریکایی‌ها به دنبال این هستند تا با جوسازی رسانه‌ای ما را به دنبال یک وعده نسیه سوق بدهند.
@ewEwew25 مه 2026
در پاسخ به
جناب خضریان گلابی! استاد فک زدن روزانه! آقا شما قرارداد داری با صدا و سیما که هر روز میایی داستان میگی؟ مگه نماینده نیستی؟ نماینده ها کاری ندارن؟ چرا در مورد کارها و وظیفه خودت صحبت نمی کنی؟ مگه سخنگوی کشور ایران هستی؟
تصویر نمایه‌ی ‌9**4147‌
در پاسخ به و
دقیقاً باصدا سیما هم قرارداد داره دم به ساعت به عنوان کارشناس نظر میده
تصویر نمایه‌ی ‌9**4147‌
چرا تو کشور ما لااقل حرف اخر رو یکنفر نمیزنه تا تکلیف همه روشن بشه
کشور ما، بهشت ابهامات است! هر شفافیتی مسولیت پذیری میاره، به همین خاطر، همه چیز در وضعیت بلاتکلیف و غیرشفاف جلو میره.
21:24 - 25 مه 2026

14 بازدید