پیشنهادها

پیشنهاد تشکیل ستاد و قرارگاه مقابله با جنگ نرم

به نام خدا امروزه با توجه به هجمه‌های دشمنان به فرهنگ و اعتقادات جامعه و جنگ تمام عیار فرهنگی که علیه فرهنگ و اعتقادات کشور اسلامی ایران در حال انجام است و دشمنان به وسیله فتنه گرانی که تنش‌ها و رفتارهای ناهنجار و اباحه گری را تبلیغ می‌کنند واجب است که مسئولین نظام اسلامی و ارگانها و ستادهای فرهنگی مانند ستاد امر به معروف و نهی از منکر و دادگستری‌ها و پلیس اخلاقی پا به میدان بگذارند و با تشکیل ائتلاف با همه ارگانها قرارگاه و ستادی تشکیل دهند و با انجام اقدامات لازم در زمینه فرهنگی همچنین اعمال قوانین محکم در برابر فتنه‌گران و افرادی که نسبت به قوانین اسلامی دهن‌کجی می‌کنند به مقابله با فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان بپردازند و نسل جدید و آحاد جامعه را نسبت به توطئه‌های فرهنگی و دینی آگاه سازند امروزه اگر اهمال کاری و بی توجهی و ساده انگاری در برابر این هجمه ها و فتنه ها صورت بگیرد دشمنان فرهنگ و اعتقادات مردم را نابود و راه را برای نفوذی ها و خرابکاران خود باز میک‌نند دشمن به جای حمله ی مجدد به جنگ فرهنگی و اعتقادی روی آورده است باید این خطر جدی گرفته شود.

مجلس شورای اسلامی ایران، ستاد امر به معروف و نهی از منکر، دادگستریهای کل کشور، سازمان بسیج، جامعه روحانیت مبارز، مدیریت حوزه های علمیه سراسر کشور، پلیس اجتماعی

0
100
گزارش از مطالبه
18:53 - 24 شهریور 1404
جامعه
سیاست
فرهنگ




5 پاسخ

تصویر نمایه‌ی ‌مهدی اسماعیلی‌
@mehdiesmaeili25 شهریور 1404
در پاسخ به
تصویر نمایه‌ی ‌مهدی اسماعیلی‌
مهدی اسماعیلی

@mehdiesmaeili  •  6 فروردین 1403

سوال

پیروز واقعی در مذاکرات ایران و 5+1 چه کسی است؟

در نماز جمعه که محل روشنگری مردم است نباید حقایق وارونه جلوه داده شود !مگر نماز عبادی سیاسی جمعه جای روشنگری برای مردم نیست پس نباید در نماز جمعه حقایق وارونه جلوه داده شود! از این بابت تصمیم گرفتیم به این مقوله بپردازیم که شاهد بودیم که در گزارشی که رسانه صبح میمه از نماز جمعه میمه مورخ ۹۴/۴/۱۹ ارایه می دهد اشاره دارد که پایان بخش خطبه های نماز جمعه ی مورخ ۹۴/۴/۱۹ شهرمیمه بیان این نکته توسط امام جمعه وقت بخش میمه و امام جمعه کنونی شهرستان کیار(شلمزار) بود که پیروز واقعی در مذاکرات بین ایران و ۵+۱ ملت ایران بوده است چرا که کارشکنی ها و عهد شکنی های دولت های غربی و ۵+۱ در مذاکرات جز نشان دادن خوی استعمارگری و شخصیت واقعی و باطن پلید آن ها هیچ سود دیگری برای آن ها ندارد. مگر نه اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیاناتشان اظهار داشتند: آیا آمریکا به آن تعهّدات عمل کرد؟ آیا آمریکا تحریم را برداشت؟ آیا آمریکا ثروتهای مسدودشده‌ی ما را به ما پس داد؟ نه، آمریکا به تعهّد عمل نمیکند؛ خیلی خب، این هم مذاکره و نشستن با آمریکا. در ضمن رهبر معظم انقلاب اسلامی از برجام به خسارت محض تعبیر کردند و ما می بینیم که تعبیر امام جمعه وقت بخش میمه و امام جمعه کنونی شهرستان کیار(شلمزار)این است که پیروز واقعی در مذاکرات بین ایران و ۵+۱ ملت ایران بوده است پس اگر پیروز برجام ملت ایران بوده چرا رهبر معظم انقلاب اسلامی از برجام به خسارت محض تعبیر کردند و اینجاست که باید پرسید که آیا پیروز واقعی در مذاکرات بین ایران و ۵+۱ ؛ملت ایران بوده است ؟! مگر نماز عبادی سیاسی نماز جمعه محل روشنگری برای مردم نیست؟ به امید برپایی نماز جمعه هایی که محل روشنگری برای مردم باشد. لینک: https://www.sobhemeymeh.ir/?p=52568

شورای سیاستگذاری ائمه جمعه

1000
پیگیری از مسئول مربوطه
10٬000
پیگیری از عالی ترین مسئول

@user17577465438325 شهریور 1404
سلام و احترام،حمایت شدینهموطن عزیزم متاسفانه سلامت و جان ما مردم صدرا در گرو مسئولین بی فکر و*** است لطفا از پویش ما هم حمایت کنید تا صدای ما از این دیوار حائل رسانه ای به یک مسئول ارشد استانی یا کشوری برسد و درد ما رو ببینند،خداخیرتون بدهhttps://farsnews.ir/user1709100705341743776/175744564250993…نمایش بیشتر
9**9324

@user1709100705341743776  •  18 شهریور 1404

کمبود ناوگان حمل و نقل عمومی در شهر صدرا استان فارس رسیدگی شود
مطالبه

کمبود ناوگان حمل و نقل عمومی در شهر صدرا استان فارس رسیدگی شود

با توجه به کمبود ناوگان حمل و نقل عمومی در شهر صدرا-فارس، روزانه شاهد حجم بسیار بالای شلوغی در ناوگان این شهر هستیم. با توجه به صحبت‌های اخیر دکتر کشاورزی، ریاست محترم شورای اسلامی شهر صدرا، مبنی بر کمبود ۱۹۰ دستگاه اتوبوس نسبت به سرانه جمعیتی، نارضایتی مردم از وضعیت موجود به شدت افزایش یافته است. انتظار می‌رود مسئولان استانی، به ویژه استاندار محترم، همان‌گونه که حجم بسیار زیادی از مسکن ملی را به این شهر تحمیل می‌کنند، نسبت به زیرساخت‌های لازم از جمله کمبود ناوگان حمل و نقل عمومی توجه ویژه داشته باشند و با اختصاص بودجه مناسب اقدام به کاهش نیازهای حمل و نقل شهری نمایند. رها شدن این شهر و قرار گرفتن جان و سلامت شهروندان در خطر به دلیل عدم توجه مدیران، تهدیدی جدی است که در صورت بی‌توجهی، در آینده با مشکلات و آسیب‌های بسیار زیادی مواجه خواهیم شد. علاوه بر این کمبودها، از مدیران حمل و نقل شهرداری صدرا انتظار می‌رود تمام توان خود را برای اصلاح خطوط و استفاده بهینه از ناوگان موجود به کار گیرند تا قبل از شروع مدارس، شاهد تشدید شلوغی‌ها نباشیم. جناب مسئول، چندین بار به دلیل شلوغی در ناوگان حمل و نقل عمومی، مسافران زیادی با مشکلات تنفسی و قلبی مواجه شده‌اند. پیش از آنکه جان شهروندان به خطر بیفتد، اقدام عملی صورت گیرد. لازم به ذکر است تصاویر پیوست در دو روز متفاوت برای صحت کامل این روند گرفته شده است و تا رسیدن به مقصد، تعداد زیادی مسافر به این حجم شلوغی اضافه می‌شوند.

استانداری فارس، مسئولین دولتی، فرمانداری شیراز، وزیر کشور، شهرداری صدرا، نماینده ولی فقیه شیراز، نمایندگان فارس در مجلس شورای اسلامی

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

نمایش گزارش


@user17577465438325 شهریور 1404
هموطن عزیزم اگر در مراجعات قبلی به ادارات،سازمان ها و نهاد ها با بدرفتاری و نارضایتی مواجهه شدی از پویش زیر حمایت کن و آن را منتشر کنhttps://farsnews.ir/user1709100705341743776/1757890440128301775
9**9324

@user1709100705341743776  •  24 شهریور 1404

سامانه ملی گزارش تخلفات اداری و تکریم ارباب رجوع راه‌اندازی شود
مطالبه

سامانه ملی گزارش تخلفات اداری و تکریم ارباب رجوع راه‌اندازی شود

احتراماً، ما جمعی از شهروندان و مراجعان به نهادها، ادارات و سازمان‌های دولتی و عمومی، بر این باوریم که تکریم ارباب‌رجوع و رعایت حقوق شهروندی، از مهم‌ترین شاخص‌های یک نظام اداری سالم و کارآمد است. با وجود تلاش‌های ارزشمند بسیاری از کارکنان شریف دستگاه‌ها، متأسفانه در برخی موارد شاهد رفتارهای نامناسب، بی‌توجهی به شأن مراجعان و حتی تخلفات اداری هستیم که موجب نارضایتی و بی‌اعتمادی مردم می‌شود. در حال حاضر، سامانه‌هایی مانند «رضایت‌سنجی کارکنان دولت»، «سوت‌زنی» و «گزارش تخلفات اداری» در برخی دستگاه‌ها فعال هستند، اما این سامانه‌ها پراکنده‌اند، هر کدام حوزه محدودی را پوشش می‌دهند و دسترسی و پیگیری آن‌ها برای عموم مردم آسان و یکپارچه نیست. از مسئولین محترم قوای سه‌گانه و به‌ویژه دولت تقاضا داریم سامانه‌ای ملی با عنوان «گزارش» راه‌اندازی شود که: - هر ارباب‌رجوع بتواند به‌صورت سریع، امن و شفاف، تجربه مثبت یا منفی خود را ثبت کند.یعنی حتی‌الامکان هر کسی که وارد این سامانه می‌شود با یک صفحه ساده روبرو شود که پیام خود را بنویسد و ارسال کند و سامانه از طریق هوش مصنوعی یا هدایتگر اینترنتی تجزیه و تحلیل کند و به سازمان مربوطه ارجاع دهد و سازمان مربوطه اگر تا ۱۴ روز رضایت ارباب رجوع را کسب نکرد،گزارش به صورت خودکار به مرجع بالادستی یا نظارتی ارسال شود. - گزارش‌ها به‌طور مستقیم و بی‌واسطه به مراجع نظارتی ارسال شود. - عملکرد ادارات و کارکنان بر اساس این بازخوردها ارزیابی و رتبه‌بندی شود. - با موارد تخلف و بی‌احترامی، برخورد قانونی و شفاف صورت گیرد. - از کارکنان خوش‌رفتار و متعهد نیز قدردانی و تشویق شود. -جهت صحت سنجی می‌توان از جوانان و نیروهای مردمی داوطلب تایید شده استفاده کرد تا با مراجعه حضوری بررسی و در سامانه اطلاع دهند و یا اینکه هر نهاد، اداره یا سازمان صفحه اختصاصی داشته باشد و تجربیات مثبت و منفی و امتیاز در آنجا توسط مردم ثبت شود. ما معتقدیم اجرای این طرح، علاوه بر ارتقای کیفیت خدمات، موجب افزایش اعتماد عمومی، بهبود فرهنگ سازمانی و تقویت سرمایه اجتماعی کشور خواهد شد. با امضای این پویش، از مسئولین محترم می‌خواهیم هرچه سریع‌تر اقدامات لازم برای طراحی و بهره‌برداری از سامانه ملی گزارش را آغاز کنند.

نهاد محترم ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی، شورای نگهبان، ریاست قوه قضائیه جناب آقای اژه ای، سازمان تخلفات اداری، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، وزارت اطلاعات و فناوری ارتباطات

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

تصویر نمایه‌ی ‌محمدطه🌱‌
@user170910099001700158626 شهریور 1404
در پاسخ به
کاربر دغدغه مند فارسلطفا از پویش زیر هم دیدن بفرماییدhttps://farsnews.ir/user1709100990017001586/1757844975881940916
تصویر نمایه‌ی ‌محمدطه🌱‌
محمدطه🌱

@user1709100990017001586  •  23 شهریور 1404

مقابله با گرانفروشی نانوایی ها
مطالبه

مقابله با گرانفروشی نانوایی‌ها

با عرض احترام و درود فراوان خدمت هموطنان گرامی و مسئولان ارجمند سازمان تعزیرات حکومتی ما امضاکنندگان این پویش، شهروندانی از سراسر این سرزمین هستیم که دغدغه عدالت و شفافیت در توزیع نان، به عنوان قوت غالب و کالایی اساسی را داریم. متأسفانه در ماه‌های اخیر، شاهد تخلفات سازمان‌یافته‌ای در برخی نانوایی‌ها بوده‌ایم که نه تنها به حقوق مصرف‌کنندگان آسیب می‌زند، بلکه باعث هدررفت منابع ملی و تحمیل هزینه به دولت می‌شود. یکی از این تخلفات ناروا، ثبت غیرواقعی فروش نان در دستگاه‌های کارتخوان هوشمند است، به طوری که به ازای فروش یک نان، دو یا حتی سه نان در سیستم ثبت می‌شود. این عمل ناعادلانه هم باعث گران‌فروشی پنهان به مشتری می‌شود و هم زمینه را برای دریافت آرد یارانه‌ای بیشتر از دولت فراهم می‌کند. توضیح مشکل و پیامدهای آن: گران‌فروشی پنهان: زمانی که نانوا به ازای فروش یک نان، مبلغ دو یا سه نان را از مشتری دریافت می‌کند، در واقع نوعی گران‌فروشی رخ داده است. از آنجا که اغلب مشتریان رسید دریافت نمی‌کنند یا پیامک تراکنش برای آن‌ها ارسال نمی‌شود، متوجه این تخلف نمی‌شوند. این عمل به‌ویژه بر قشر کم‌درآمد که نان سهم بزرگی از سبد غذایی آن‌ها را تشکیل می‌دهد، تأثیر منفی می‌گذارد. سوءاستفاده از آرد یارانه‌ای: دولت با هدف حمایت از مصرف‌کننده و تنظیم بازار، آرد را با قیمت یارانه‌ای در اختیار نانوایی‌ها قرار می‌دهد. ثبت فروش غیرواقعی، باعث می‌شود نانوایی‌های متخلف آرد بیشتری دریافت کنند. این آرد مازاد ممکن است به قیمت آزاد به فروش برسد یا به قاچاق برود که هم منابع ملی را هدر می‌دهد و هم باعث تضعیف نظام یارانه‌ای می‌شود. تخریب اعتماد عمومی: اینگونه تخلفات، اعتماد عمومی به اصناف و سیستم توزیع را کاهش می‌دهد و احساس بی‌عدالتی را در جامعه دامن می‌زند. انحراف آرد یارانه‌ای: بر اساس گزارش‌ها، برخی از این آردهای یارانه‌ای به جای تبدیل به نان و رسیدن به سفره مردم، به قاچاق می‌روند که این امر به معنای انتقال یارانه مردم به جیب سودجویان است. درخواست‌های این پویش از سازمان تعزیرات حکومتی: افزایش نظارت و بازرسی میدانی: تقاضا داریم با همکاری اتحادیه نانوایان و بسیج اصناف، بازرسی‌های سرزده و غیرمحسوس از نانوایی‌ها افزایش یابد و به ویژه به صحت عملکرد دستگاه‌های کارتخوان هوشمند رسیدگی شود. اعمال جرائم سنگین: برای نانوایی‌های متخلفی که مرتکب چنین تخلفاتی می‌شوند، جرائم نقدی سنگین و حتی لغو پروانه کسب در نظر گرفته شود تا عبرت دیگران شود. شفاف‌سازی و آموزش: از سازمان تعزیرات درخواست می‌کنیم با برگزاری دوره‌های آموزشی برای نانوایان و همچنین اطلاع‌رسانی به شهروندان درباره حقوق خود و نحوه گزارش تخلفات، به شفافیت بیشتر کمک کند. اصلاح سامانه نظارتی: پیشنهاد می‌شود سامانه‌ای طراحی شود که در آن شهروندان بتوانند با وارد کردن شماره کارتخوان یا شناسه نانوایی، گزارش‌های خود را از تخلف ثبت کنند و پیگیری آنلاین داشته باشند. چگونه می‌توانید به این پویش بپیوندید؟ امضای دیجیتال: با امضای این پویش، صدای خود را به اعتراض مدنی علیه گران‌فروشی و سوءاستفاده از یارانه‌های ملی تبدیل کنید. گزارش تخلف: در صورت مشاهده چنین تخلفاتی، آن را از طریق سامانه ۱۲۴ وزارت صنعت، معدن و تجارت (www.124.ir) یا سامانه ۱۳۵ سازمان تعزیرات حکومتی گزارش دهید. اشتراک‌گذاری: این پویش را در شبکه‌های اجتماعی با هشتگ‌هایی مانند #نان_شفاف #یارانه_ملی #تعزیرات_گرانفروشی به اشتراک بگذارید تا آگاهی عمومی افزایش یابد.

وزارت جهاد کشاورزی ،تعزیرات حکومتی،اتحادیه نانوایان،

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

تصویر نمایه‌ی ‌محمدطه🌱‌
@user170910099001700158626 شهریور 1404
در پاسخ به
کاربر دغدغه مند فارسلطفا از پویش زیر هم دیدن بفرماییدhttps://farsnews.ir/user1709100990017001586/1757844975881940916
تصویر نمایه‌ی ‌محمدطه🌱‌
محمدطه🌱

@user1709100990017001586  •  23 شهریور 1404

مقابله با گرانفروشی نانوایی ها
مطالبه

مقابله با گرانفروشی نانوایی‌ها

با عرض احترام و درود فراوان خدمت هموطنان گرامی و مسئولان ارجمند سازمان تعزیرات حکومتی ما امضاکنندگان این پویش، شهروندانی از سراسر این سرزمین هستیم که دغدغه عدالت و شفافیت در توزیع نان، به عنوان قوت غالب و کالایی اساسی را داریم. متأسفانه در ماه‌های اخیر، شاهد تخلفات سازمان‌یافته‌ای در برخی نانوایی‌ها بوده‌ایم که نه تنها به حقوق مصرف‌کنندگان آسیب می‌زند، بلکه باعث هدررفت منابع ملی و تحمیل هزینه به دولت می‌شود. یکی از این تخلفات ناروا، ثبت غیرواقعی فروش نان در دستگاه‌های کارتخوان هوشمند است، به طوری که به ازای فروش یک نان، دو یا حتی سه نان در سیستم ثبت می‌شود. این عمل ناعادلانه هم باعث گران‌فروشی پنهان به مشتری می‌شود و هم زمینه را برای دریافت آرد یارانه‌ای بیشتر از دولت فراهم می‌کند. توضیح مشکل و پیامدهای آن: گران‌فروشی پنهان: زمانی که نانوا به ازای فروش یک نان، مبلغ دو یا سه نان را از مشتری دریافت می‌کند، در واقع نوعی گران‌فروشی رخ داده است. از آنجا که اغلب مشتریان رسید دریافت نمی‌کنند یا پیامک تراکنش برای آن‌ها ارسال نمی‌شود، متوجه این تخلف نمی‌شوند. این عمل به‌ویژه بر قشر کم‌درآمد که نان سهم بزرگی از سبد غذایی آن‌ها را تشکیل می‌دهد، تأثیر منفی می‌گذارد. سوءاستفاده از آرد یارانه‌ای: دولت با هدف حمایت از مصرف‌کننده و تنظیم بازار، آرد را با قیمت یارانه‌ای در اختیار نانوایی‌ها قرار می‌دهد. ثبت فروش غیرواقعی، باعث می‌شود نانوایی‌های متخلف آرد بیشتری دریافت کنند. این آرد مازاد ممکن است به قیمت آزاد به فروش برسد یا به قاچاق برود که هم منابع ملی را هدر می‌دهد و هم باعث تضعیف نظام یارانه‌ای می‌شود. تخریب اعتماد عمومی: اینگونه تخلفات، اعتماد عمومی به اصناف و سیستم توزیع را کاهش می‌دهد و احساس بی‌عدالتی را در جامعه دامن می‌زند. انحراف آرد یارانه‌ای: بر اساس گزارش‌ها، برخی از این آردهای یارانه‌ای به جای تبدیل به نان و رسیدن به سفره مردم، به قاچاق می‌روند که این امر به معنای انتقال یارانه مردم به جیب سودجویان است. درخواست‌های این پویش از سازمان تعزیرات حکومتی: افزایش نظارت و بازرسی میدانی: تقاضا داریم با همکاری اتحادیه نانوایان و بسیج اصناف، بازرسی‌های سرزده و غیرمحسوس از نانوایی‌ها افزایش یابد و به ویژه به صحت عملکرد دستگاه‌های کارتخوان هوشمند رسیدگی شود. اعمال جرائم سنگین: برای نانوایی‌های متخلفی که مرتکب چنین تخلفاتی می‌شوند، جرائم نقدی سنگین و حتی لغو پروانه کسب در نظر گرفته شود تا عبرت دیگران شود. شفاف‌سازی و آموزش: از سازمان تعزیرات درخواست می‌کنیم با برگزاری دوره‌های آموزشی برای نانوایان و همچنین اطلاع‌رسانی به شهروندان درباره حقوق خود و نحوه گزارش تخلفات، به شفافیت بیشتر کمک کند. اصلاح سامانه نظارتی: پیشنهاد می‌شود سامانه‌ای طراحی شود که در آن شهروندان بتوانند با وارد کردن شماره کارتخوان یا شناسه نانوایی، گزارش‌های خود را از تخلف ثبت کنند و پیگیری آنلاین داشته باشند. چگونه می‌توانید به این پویش بپیوندید؟ امضای دیجیتال: با امضای این پویش، صدای خود را به اعتراض مدنی علیه گران‌فروشی و سوءاستفاده از یارانه‌های ملی تبدیل کنید. گزارش تخلف: در صورت مشاهده چنین تخلفاتی، آن را از طریق سامانه ۱۲۴ وزارت صنعت، معدن و تجارت (www.124.ir) یا سامانه ۱۳۵ سازمان تعزیرات حکومتی گزارش دهید. اشتراک‌گذاری: این پویش را در شبکه‌های اجتماعی با هشتگ‌هایی مانند #نان_شفاف #یارانه_ملی #تعزیرات_گرانفروشی به اشتراک بگذارید تا آگاهی عمومی افزایش یابد.

وزارت جهاد کشاورزی ،تعزیرات حکومتی،اتحادیه نانوایان،

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه