بعد از مدیریت ناامنیها و دستگیری گسترده سرتیمها و عوامل هستههای تروریستی، اکنون شرایط ارتباطی بهصورت مرحله به مرحله در حال بازگشت به وضعیت عادی است.
البته فارس به بالا بالاها وصله و شماره موبایل هممون رو داره (موقع ثبتنام) و کاملا شناسایی میکنه ماروفارس عزیز اگه کسی از روی عصبانیت چیزی گفت اذیتش نکنید. درک کنید مردم رو