سد استوار وحدت

در شرایطی که مدیریت هوشمندانه نظام (رهبری، دولت و مجلس)، جبهه حق را در موقعیت برتر راهبردی قرار داده است، دشمن تنها راه رخنه به این اقتدار را ایجاد شکاف در صفوف ملت می‌بیند.
ملت شریف و بصیر ایران؛امروز که جبهه استکبار در برابر اراده پولادین شما به بن‌بست رسیده، تمام توان خود را بر یک هدف متمرکز کرده است: «شکستن وحدت و انسجام ملی». دشمن که در میدان نبرد نظامی و راهبردی طعم شکست را چشیده، اکنون با نقاب دلسوزی و با ابزار «برچسب‌زنی» و «تخریب مسئولین»، قلب تپنده انقلاب یعنی اتحاد ملت و حاکمیت را نشانه گرفته است.باید هوشیار بود که تا به امروز، رهبری معظم، دولت مقتدر و مجلس انقلابی در هماهنگی کامل و در بهترین وضعیت ممکن، سکان این نبرد بزرگ را هدایت کرده و پیروزی‌های درخشانی را در تراز جهانی رقم زده‌اند. نباید اجازه داد نفوذی‌ها و فریب‌خوردگان با ایجاد دوگانگی‌های کاذب و تخریب ارکان نظام، این جبهه واحد را تضعیف کنند.مطالبه ملی ما روشن است: حمایت قاطع و بی‌امان از جبهه مقاومت و ایستادگی تا پیروزی نهایی؛ این شعله باید همواره فروزان بماند. اما به یاد داشته باشیم که بزرگترین حمایت از مقاومت، حفظ آرامش داخلی و پرهیز از هرگونه رفتار وحدت‌شکن است. فراموش نکنیم که هرگونه صدای تفرقه، پژواک صدای دشمن است. امروز شکرانه اقتدار ایران، در پشتیبانی از مسئولین جبهه حق و حفظ سد سدید وحدت ملی نهفته است. «یدالله مع الجماعه»؛ با گام‌های استوار و دلهای متحد، تا افق روشن پیروزی راهی نمانده است.#دولت #مجلس #رهبر #وحدت #خبر #ایران #آمریکا #اسرائیل‎@Rahbari_Plus ‎@Government_Politics ‎@Ghalibaf
10:03 - 21 فروردین 1405