30 فروردین 1405

چرا حقوق فروردین بازنشستگان بدون افزایش پرداخت شد؟

در حالی که بازنشستگان تأمین اجتماعی در انتظار اعلام میزان افزایش حقوق سال ۱۴۰۵ هستند، ابهام در ابلاغ بخشنامه مزد و ادامه کسری منابع مالی تأمین اجتماعی، موجب شده مستمری ماه فروردین بدون تغییر و به‌صورت علی‌الحساب پرداخت شود.
کاش می‌فهمیدیم منابع لازم برای افزایش ۷۵ درصدی حقوق اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها چطور تامین شد.مگه قاعده افزایش حقوق اعضای هیئت علمی، با سایر حقوق‌بگیران دولت فرق داره؟
10:49 - 30 فروردین 1405