هرمز گلوگاه مهمی هست (۱۵ تا ۲۵٪ ترافیک کلیدی)، اما «شاهرگ اینترنت جهان» اغراق و پروپاگانداست. رسانهها هم روی آسیبپذیری منطقهای و خطر برای خلیج فارس، آسیا، چین و هند تاکید کردن نه فاجعه جهانی... اثراتش هم کندی، گرانی و اختلالهای منطقهای میتونه باشه و مثل ما ۲ماه ۲ماه بدون سرویس نمیمونن مطمئنن