20 فروردین 1405

پاکستان: لبنان همچنان بخشی از آتش‌بس است

سفیر پاکستان در واشنگتن تأکید کرده است که لبنان بخشی از توافق آتش‌بسی است که نخست‌وزیر پاکستان در میانجیگری آن نقش داشت، حتی اگر اسرائیل و آمریکا بر خلاف آن اصرار داشته باشند.
ننگ بر کوفیانننگ بر دولت خائن که پشت مقاومت رو خالی کرد
07:52 - 20 فروردین 1405

42 واکنش
6947 بازدید



1 پاسخ

@user17724393672220 فروردین 1405
در پاسخ به و
صلح و پذیرش آتش بس در اختیاراته دولته، مطابق قانون اساسی اختیار صلح و اتش بس بر عهده رهبر کشوره نه دولت