خبر


این خبر حذف شده است.

تصویر نمایه‌ی ‌مَلِکا ثابِت‌
@Malekasabet3 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
اینترنت باید ملی بشهکسب وکارهای اینترنتی باید با پشتیبانی امنیتی تو این فضا حمایت بشهدلیلی نداره امثال من واسه فروش کالاهام یا ارائه خدمات از فضاهای بین‌الملل مثل اینستاگرام استفاده کنمهم خودم هم مشتریام هزینه اضافه واسه نت نباید بپردازیممسولین لطفا رسیدگی کنن
هموطن عزیز و بزرگوار، چیزی که باید ملی بشود، درک شما از دلیل جهانی بودن اینترنت است.گر می نخوری طعنه مزن مستان رابنیاد مکن تو حیله و دستان راتو غرّه بدان مشو که می می‌نخوریصد لقمه خوری که می غلام است آن را- خیام#اینترنت #اینترنت_ازاد
14:50 - 3 اردیبهشت 1405

11 واکنش
1075 بازدید



1 پاسخ