ثبت‌نام ۷۳ درصد دانش‌آموزان خراسان جنوبی برای کتب درسی

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از ثبت‌نام ۷۳ درصد دانش‌آموزان استان برای دریافت کتب درسی خبر داد و از خانواده‌ها خواست ثبت‌نام را به روزهای پایانی موکول نکنند.
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مهدی مرتضوی، مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به روند ثبت‌نام کتب درسی دانش‌آموزان گفت: تاکنون ۷۳ درصد دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی در استان برای دریافت کتاب‌های درسی ثبت‌نام کرده‌اند.مرتضوی با تأکید بر ضرورت تکمیل فرایند ثبت‌نام در فرصت باقی‌مانده افزود: والدین باید با جدیت نسبت به ثبت‌نام فرزندان خود اقدام کنند و این موضوع را به روزهای پایانی موکول نکنند.وی با بیان اینکه دانش‌آموزان میان‌پایه نیازی به ثبت‌نام مجدد ندارند، اظهار کرد: ثبت‌نام کلاس‌اولی‌ها از اول خرداد و پایه هفتم از اول تیرماه آغاز شده است. همچنین ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه دهم نیز پس از اعلام نتایج هدایت تحصیلی و نتایج آزمون مدارس نمونه و تیزهوشان انجام خواهد شد.مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به آمار باقی‌مانده ثبت‌نام‌ها تصریح کرد: حدود ۲۷ درصد از دانش‌آموزان هنوز برای دریافت کتب درسی ثبت‌نام نکرده‌اند که لازم است هرچه سریع‌تر اقدام کنند.مرتضوی افزود: سال گذشته ۱۹۱ هزار و ۹۶۷ دانش‌آموز در استان مشغول به تحصیل بودند.وی در بخش دیگری از سخنان خود درباره وضعیت کلاس‌اولی‌ها گفت: امسال حدود ۱۵ هزار دانش‌آموز وارد پایه اول ابتدایی می‌شوند که تاکنون ۱۱ هزار و ۴۲۹ نفر در فرآیند سنجش شرکت کرده‌اند و سایر دانش‌آموزان نیز طبق نوبت‌بندی در حال سنجش هستند.#آموزش_و_پرورش #کتب_درسی #ثبت_نام_دانش_آموزان
12:30 - 6 تیر 1405
جامعه
استان ها
خراسان جنوبی

1 بازنشر
15k بازدید