کشف ۱۹۶ کیلوگرم تریاک در عملیات پلیس خراسان جنوبی
فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف ۱۹۶ کیلوگرم تریاک در بازرسی از یک دستگاه سواری پژو پارس در محورهای فرعی شهرستان بیرجند خبر داد.
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سردار حسن شجاعینسب، فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران پلیس در هنگام کنترل محورهای فرعی شهرستان بیرجند به یک دستگاه سواری پژو پارس که با سرعت در حال تردد بود مشکوک شدند و با استفاده از علائم هشداردهنده دستور توقف خودرو را صادر کردند.وی افزود: راننده خودرو با مشاهده مأموران اقدام به افزایش سرعت و فرار کرد که پس از تعقیب و گریز و اجرای اقدامات پلیسی، خودروی مذکور متوقف و راننده دستگیر شد.فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی ادامه داد: مأموران در بازرسی از این خودرو مقدار ۱۹۶ کیلوگرم تریاک کشف کردند و در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و یک متهم نیز دستگیر شد.سردار شجاعینسب با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد، خاطرنشان کرد: پلیس با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی به صورت شبانهروزی تمامی حوزه سرزمینی استان خراسان جنوبی را رصد میکند و اجازه هیچگونه ناامنی و جولان به برهمزنندگان نظم و امنیت عمومی را نخواهد داد.#خراسان_جنوبی #بیرجند #پلیس #کشف_مواد_مخدر #تریاک #فرمانده_انتظامی 10:55 - 1 تیر 1405