حاضرم قسم بخورم که اگه این کار رو یه ایرانی انجام داده بود. حکم اعدام براش همون لحظه صادر می شد.ولی واسه خارجی ها و چشم رنگی ها، از ترس تحریم و نگاه غرب زده یه سری افراد حاکم بر کشور، یه حبس می نویسن و آخرشم معامله اش می کنن با اونوری ها... اینقدر کش و قوسش می دن که جامعه وافکار عمومی کلا یادشون بره.حالا ببیناگه چند روز دیگه خبرش نیومد.