22 مهر 1404

رای دادگاه ۲ فرانسوی متهم به جاسوسی در ایران صادر شد

دادگاه انقلاب تهران رای بدوی دو فرانسوی بازداشت شده در ایران را که به جاسوسی متهم شده بودند، پس از رسیدگی به پرونده صادر کرد.
حاضرم قسم بخورم که اگه این کار رو یه ایرانی انجام داده بود. حکم اعدام براش همون لحظه صادر می شد.ولی واسه خارجی ها و چشم رنگی ها، از ترس تحریم و نگاه غرب زده یه سری افراد حاکم بر کشور، یه حبس می نویسن و آخرشم معامله اش می کنن با اونوری ها... اینقدر کش و قوسش می دن که جامعه وافکار عمومی کلا یادشون بره.حالا ببیناگه چند روز دیگه خبرش نیومد.
15:08 - 22 مهر 1404

8 واکنش
2068 بازدید



1 پاسخ

تصویر نمایه‌ی ‌احمد طحانی‌
@user17437676012224 مهر 1404
در پاسخ به

عدلیه!

احسنت...هرچه می‌کشیم از عدلیه فشل و مدیر مصلحت اندیش آن است.
۲ MB