اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

نصب ۲ هزار علمک گاز در چهارمحال و بختیاری

مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه ۲۱۰ هزار و ۴۶۸ علمک در سطح استان وجود دارد، گفت: طی۶ ماهه نخست سال جاری ۲ هزار علمک گاز در شهرها و مناطق صعب‌العبور نصب شده است.

نصب ۲ هزار علمک گاز در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، جهانبخش سلیمیان گفت: در ۶ ماهه نخست سال جاری ۲ هزار علمک گاز در شهرها و مناطق صعب‌العبور چهارمحال و بختیاری نصب شده است.

مدیر عامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری با اشاره به نصب یک هزار و ۹۹۲ علمک گاز در سال گذشته، ادامه داد: از این تعداد ۸۰۸ علمک در شهرها و یک هزار و ۱۸۴ علمک در سطح روستاهای استان نصب شده است.

وی با اشاره به صعب‌العبور بودن و دور دست بودن روستاهای باقی‌مانده و همچنین سختی چندین برابری اجرای لوله‌گذاری در مسیرهای ناهموار، سنگی و شیب‌دار، ادامه داد: تا پایان سال جاری اقدامات مطلوبی در بخش گازرسانی روستایی صورت می‌گیرد و روستاهای باقی‌مانده این استان به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل می‌شود.

سلیمیان در پایان افزود: ۲۰۱ هزار و ۴۶۸ علمک در سطح استان وجود دارد که از این تعداد ۱۱۸ هزار و ۸۱۱ علمک در سطح شهرها و ۸۲ هزار و ۶۵۷ علمک در سطح روستا‌ها نصب شده است.

پایان پیام/ ۶۸۰۴۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول