اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

پیشرفت ۷۰ درصدی زیرسازی راه آهن شهرکرد -سفیددشت- مبارکه

معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه راه آهن شهرکرد سفیددشت- مبارکه در مرحله زیرسازی ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: تاکنون یک‌هزار میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده است.

پیشرفت ۷۰ درصدی زیرسازی راه آهن شهرکرد -سفیددشت- مبارکه

حمید ربیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به اینکه راه آهن شهرکرد سفیددشت- مبارکه در مرحله زیرسازی ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: تاکنون یک‌هزار میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده است.

معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: سال ۱۴۰۱ اعتبارات نسبتاً خوبی به این پروژه تزریق شد اما چون سال‌های گذشته مشکل تأمین اعتبار داشتیم هنوز مطالبات پیمانکاران زیاد است.

وی افزود: در حال حاضر ۳۰۰ میلیارد تومان به پیمانکاران بدهکار هستیم و حدود ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تا اتمام پروژه اعتبار نیاز داریم.

ربیعی اضافه کرد: ما از معدود استان‌هایی هستیم که به شبکه ریلی کشور متصل نیستیم از این رو اتمام این پروژه نقش بسزایی در جابجایی بار و مسافر و از سوی دیگر توسعه استان دارد.

وی عنوان کرد: پیش‌بینی می‌کنیم با تأمین اعتبارات لازم تا پایان سال ۱۴۰۲ زیرسازی به پایان برسد.

معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: راه آهن شهرکرد سفیددشت- مبارکه ۲ ایستگاه مسافری و باری در شهرکرد و سفیددشت دارد و همچنین دو ایستگاه باری که در منطقه ویژه فرخشهر و لنجان اصفهان واقع‌ شده است.

پایان پیام/۶۸۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول