اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

آب و برق روستاهای آزادگان و پهنا در شهرستان بن قطع شد

فرماندار شهرستان بن با اشاره به اینکه آب و برق در روستای آزادگان و پهنا قطع‌شده است، گفت: در روستاهای آزادگان، پهنا، حیدری و جمالو تلفن‌ قطع است و به دلیل مسدود بودن مسیر این روستاها اطلاعی از وضعیت روستاها در دسترس نیست.

آب و برق روستاهای آزادگان و پهنا در شهرستان بن قطع شد

رضا علی‌بیگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: بیش از ۷۰ سانتی‌متر برف در این شهرستان بر زمین نشسته است که با آمار هواشناسی تفاوت زیادی داشته و اعتراض مردمی را به همراه داشته است.

فرماندار شهرستان بن خاطرنشان کرد: گردنه بارده از ساعت ۲۳ شب گذشته مسدود شده و علی‌رغم تلاش‌های بی‌وقفه راهداران هنوز بازگشایی نشده است.

وی افزود: از ساعت ۳ بامداد تا ساعتی پیش تلفن‌های همراه و ثابت شهر بن قطع بود که ساعتی پیش مشکل برطرف شد.

علی‌بیگی با اشاره به اینکه آب و برق در روستای آزادگان و پهنا قطع‌ شده است، اظهار داشت: در روستاهای آزادگان، پهنا، حیدری و جمالو تلفن قطع است و به دلیل مسدود بودن مسیر این روستاها اطلاعی از وضعیت روستاها در دسترس نیست.

وی تصریح کرد: بارش سنگین برف خسارات زیادی به زمین‌های کشاورزی، باغات و فضاهای سبز این شهرستان وارد کرده است و کارشناسان مربوطه در حال بررسی خسارات هستند.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول