اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

رویکرد آموزشی مدارس باید ترویج فرهنگ اسلامی باشد

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به لزوم توجه بیشتر به مسائل فرهنگی دانش‌آموزان گفت: سندهای ناقصی همچون ۲۰۳۰ جز انحراف دانش‌آموزان ثمره‌ای دیگری ندارد و رویکرد آموزشی مدارس باید ترویج معارف، مفاهیم و فرهنگ ناب اسلامی باشد.

رویکرد آموزشی مدارس باید ترویج فرهنگ اسلامی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد غلامعلی حیدری ظهر امروز در شورای آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به لزوم گسترش عدالت آموزشی مخصوصا در مناطق محروم، گفت: از جمله انتظارات ما از آموزش و پرورش استان افزایش تعامل با دستگاه‌ها و نهادهایی از جمله ستاد اجرایی فرمان امام(ره) برای ساخت مدارس مقاوم و مجهز است تا کانکس‌های مدرسه هرچه زودتر برچیده شده و دانش‌آموزان مناطق محروم نیز همانند دانش‌آموزان شهرهای استان به تحصیل ادامه دهند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به لزوم توجه بیشتر به مسائل پرورشی و فرهنگی دانش‌آموزان گفت: سندهای ناقصی همچون ۲۰۳۰ جز انحراف دانش‌آموزان ثمره‌ای دیگری ندارد و رویکرد آموزشی مدارس استان باید ترویج معارف، مفاهیم و فرهنگ ناب اسلامی باشد تا پیشرفت تربیتی دانش‌آموزان را شاهد شویم.

وی با اشاره به لزوم توجه بیشتر به ارتقای سطح علمی و معنوی معلمان تصریح کرد: باید تمامی دانش‌آموزان در معرض آسیب‌های اجتماعی شناسایی شوند و با ایجاد تعامل و ارتباطات بیشتر معلمان با اولیای آن‌ها از بروز هر گونه مشکلی در دانش‌آموزان جلوگیری کرد.

حیدری با تاکید بر لزوم اجرای دقیق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش جهت رشد تربیتی دانش‌آموزان اضافه کرد: باید هرچه سریع‌تر طرحی برای ریشه‌کن کردن بی‌سوادی در همه اقشار جامعه تدوین شود و به مرحله اجرا درآید.

وی در ادامه با اشاره به افت تحصیلی برخی از دانش‌آموزان در ایام شیوع کرونا خاطرنشان کرد: باید تدابیری برای پیشرفت علمی و جبران عقب‌افتادگی‌ها در دانش‌آموزان اندیشیده شود تا شاهد رفع نگرانی والدین شویم.

انتهای پیام/68033

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول