اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

خانه مطبوعات چهارمحال و بختیاری صاحب خانه می‌شود

رئیس خانه مطبوعات چهارمحال و بختیاری گفت: با حمایت مسؤولان استان، مطالبه چندین ساله خبرنگاران به ثمر نشست و روند احداث ساختمان این مؤسسه به زودی آغاز می‌شود.

خانه مطبوعات چهارمحال و بختیاری صاحب خانه می‌شود

میثم محمودیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به مطالبه چندین ساله اعضای خانه مطبوعات مبنی بر داشتن یک ساختمان مستقل، گفت: با پیگیری‌های هیات مدیره در همین مدت کوتاه و با همراهی استاندار محترم برای اولین بار در استان چهارمحال و بختیاری یک قطعه زمین برای احداث ساختمان خانه مطبوعات در نظر گرفته شد.

رئیس خانه مطبوعات و خبرگزاری‌های چهارمحال و بختیاری با تقدیر از همراهی استاندار، مدیرکل فرهنگ و ارشاد چهارمحال و بختیاری و شهردار شهرکرد، توضیح داد: داشتن یک ساختمان مجزا و مستقل برای اعضای خانه مطبوعات استان جزو اولین حقوق اعضا بود که بدون شک نقش مهمی در اعتلای رسانه‌های استان ایفا خواهد کرد و این مهم بدون همراهی مسؤولان استانی محقق نمی‌شد.

وی در ادامه توضیح داد: امیدواریم در آینده‌ای نزدیک بتوانیم با کسب اعتبارات لازم و شروع کلنگ‌زنی این مجموعه فرهنگی گامی بلند در راستای منسجم کردن فعالیت‌های حرفه‌ای مطبوعات و خبرگزاری‌های استان برداریم.

محمودیان در پایان گفت: در پایان می‌بایست از زحمات همه اعضای محترم خانه‌ مطبوعات برای به ثمر نشستن این مطالبه چندین سالهِ اهالی رسانه استان تقدیر و تشکر نمایم.

انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول