اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

دستمزد معلمان مدارس غیردولتی تمام و کمال پرداخت شود

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: حقوق و دستمزد معلمان مدارس غیردولتی می‌بایست تا پایان سال به طور کامل پرداخت شود و هیچ مدرسه غیردولتی حق ندارد به بهانه عدم حضور دانش‌آموزان در مدرسه از پرداخت حقوق این معلمان خودداری کند.

دستمزد معلمان مدارس غیردولتی تمام و کمال پرداخت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری، فرحناز قائدامینی در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا گفت: فرآیند آموزش، توسط معلمان در کلیه مدارس استان برقرار است و مسئولیت نظارت بر فعالیت‌های آموزشی مدارس بر عهده مدیران مدارس است.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری بر پرداخت کامل حقوق و دستمزد معلمان مدارس غیردولتی تاکید کرد و افزود: همانگونه که فرایند آموزش در کلیه مدارس دولتی در حال انجام است، این امر در کلیه مدارس غیردولتی نیز باید به همت عوامل اجرایی و معلمان با جدیت دنبال شود.

وی ادامه داد: حقوق و دستمزد معلمان مدارس غیردولتی می‌بایست تا پایان سال به طور کامل پرداخت شود و هیچ مدرسه غیردولتی حق ندارد به بهانه عدم حضور دانش‌آموزان در مدرسه از پرداخت حقوق این معلمان خودداری کند.

دورکاری کادر اداری آموزش و پرورش در دست بررسی است

قائدامینی در رابطه با وضعیت فعالیت مدارس گفت: مدارس استان تا بیست و هشتم اسفندماه در همه روزهای هفته به جز پنجشنبه و جمعه به صورت رسمی به فعالیت خود ادامه می‌دهند و تاکید می‌کنیم در این ایام از ساعت ۸ الی ۱۲ درب مدارس می‌بایست باز باشد و مدیر و کادر اجرایی ملزم به حضور در مدرسه و پیگیری مباحث آموزشی دانش‌آموزان و انجام امور اداری هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به لزوم کاهش ساعات حضور افراد در ادارات و جلوگیری از تجمعات جهت پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا اظهار داشت: دستورالعمل دورکاری همکاران اداری نیز در دست بررسی است و پس از بررسی‌های لازم و در نظر گرفتن جوانب امر، تصمیم نهایی اتخاذ و اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول