اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

تبریک نماینده ولی فقیه به برندگان انتخابات/منتخبان خود را نماینده همه مردم استان بدانند

به چهار نفری که در این میدان‌ گوی سبقت را ربوده و برنده انتخابات شدند تبریک می‌گویم. خودشان را نماینده کل استان بدانند و پاسخگوی همگان باشند همینطور مردم عزیزمان و تلاشگران ستادهای انتخاباتی هم تصوّر کنند که کاندیدای خودشان رأی آورده و خود را موظّف به حمایت و تقویت او بدانند.

تبریک نماینده ولی فقیه به برندگان انتخابات/منتخبان خود را نماینده همه مردم استان بدانند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری در پیامی از حضور مردم در پای صندوق‌های رأی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تشکر و قدردانی کرد.

متن کامل پیام حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام به شرح زیر است؛

بسم الله الرّحمن الرّحیم

نسیم رحمت الهی بار دیگر بر دل‌های مؤمن وزید و موجی از شور و شعف اهل ایمان را فرا گرفت، شکل‌دهی مجلسی انقلابی در این شرایط که دشمن در تلاش همه جانبه است تا حصر حدّاکثری و فشار طاقت‌فرسا را بر انقلاب اسلامی بیافزاید و امّت به‌پاخواسته و استکبارشکن را از حرکت باز دارد نقطه قوّتی است که فقط از عاشورائیان منتظَر است و بس؛ ایرانیِ مؤمنِ عاشورائی است که با بصیرت اباالفضلی گام دوّم انقلاب و شرایط حاکم بر آن را به خوبی شناخته و می‌داند که کارگزاران انقلابی و مقاوم و مؤمن لازم دارد تا حصرها و فشارها را شکننده‌تر از قبل خورد کرده و راه رسیدن به قلّه‌ها را باز نماید.

تبریک‌گو و شاکر از این همه کاربلدی و حضور و از این همه ایمان و مقاومت حجّت بالغه الهی حضرت ولیّ عصر ارواحنافداه می‌باشد حتماً عنایت و دعای خاصّ آن خورشید جهان‌آرا همراه این امّت مهدوی است

بعنوان یک طلبه حقیر این گام بسیار شتاب‌بخش را به همه هم استانی‌های مؤمن و ولائی تبریک می‌گویم و از همه نقش‌آفرینان تشکر می‌کنم. از مردم، از مسئولان، از هیئت‌های اجرائی و نظارت تشکر می‌کنم، از رسانه‌ها بویژه رسانه ملی و صداوسیما که با خلق هنر رسانه‌ای و ایجاد فضای حماسه‌ای راه‌گشای کاروان جهاد انتخاباتی و محرّک و بصیرت‌ساز بودند تشکّر می‌کنم.

از کاندیداهای محترم که هر یک به نوبه خود سهمی در شور انتخاباتی داشتند سپاسگزارم. به چهار نفر که در این میدان گوی سبقت را ربوده و برنده انتخابات شدند تبریک می‌گویم و البته عنایت دارند که یک استان و یک جمع قریب یک میلیون نفری نظاره‌گر خدمات آنهایند و نظاره‌گر مواضع و تلاش‌های آنها در پیشبرد اهداف والای انقلاب اسلامی می‌باشند، برایشان آرزوی توفیق دارم. خودشان را نماینده کل استان بدانند و پاسخگوی همگان باشند همانطور که مردم عزیزمان و تلاشگران ستادهای انتخاباتی هم تصوّر دارند که کاندیدای خودشان رأی آورده و خود را موظّف به حمایت و تقویت او بدانند.

کار سنگین و سختی را برگزارکنندگان انتخابات اعم از مجریان و نظّار به خوبی و با حوصله و دقّت به انجام رساندند که اجر عظیمی محضر حضرت باری تعالی دارند. توفیق همه هم‌استانی‌های عزیز و همه امّت اسلامی و انقلابی را از خدای بزرگ مسألت دارم.

نماینده ولی‌فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد

محمدعلی نکونام

انتهای پیام/68023/م

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول