خبر کار شده سطح دسترسی رسیده به ۱۰ درصد یعنی از هر ۱۰ نفر یک نفر اینترنت پرو دارهاین جنایت اگه اسمش نیست چیه؟تبعیض اگه نیست اسمش چیه؟اینم از انقلابی که اسمش انقلاب مستضعفین بود#اینترنت #اینترنت_آزاد #اینترنت_بین_الملل #اینترنت_را_وصل_کنید
22:29 - 10 اردیبهشت 1405




1 پاسخ

@user17767572233010 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
لعنت به هرکی که اینترنت پرو میگیره و براش مهم نیست بقیه مردم دارن تلف میشن از بی اینترنتی و حتی دیگه چیزی برای فروش ندارن که بتونن خرج روزانشونو بدن........