اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

انتقاد امام جمعه دیر از تعطیلی جایگاه‌های سوخت این شهر

امام جمعه دیر با بیان اینکه یکی از جایگاه های سوخت دیر مشکل فنی دارد، گفت: جایگاه دیگر سوخت هم به‌دلیل کم‌کاری در ثبت و درخواست به موقع سوخت، برای مردم مشکل‌آفرینی کرده است و باید با این افراد برخورد شود.

انتقاد امام جمعه دیر از تعطیلی جایگاه‌های سوخت  این شهر

به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی امام جمعه دیر در خطبه‌های نمازجمعه دیر امروز با تبریک سالروز بعثت پیامبر اسلام(ص)، اظهار داشت: بعثت بهترین و برترین نعمتی است که خداوند به مؤمنین داده است و باید آن را بزرگ بشماریم.

وی با بیان اینکه بعثت مسئله‌ای فرازمانی است و همه نسل‌ها مخاطب آن هستند، افزود: امروز ما هم مخاطب اهداف و پیام بعثت نبوی هستیم.

وی با اشاره به پیام‌های بعثت، ادامه داد: توحید، ایستادگی و مقاومت، تزکیه، علم‌آموزی، قوی شدن، عقلانیت، عدالت، معرفت و بصیرت، برادری، برابری، اخلاق، محبت و مهرورزی، صلح و همزیستی با کسانی که با ما سر جنگ ندارند از پیام‌های بعثت است.

حسینی با تاکید بر اینکه جامعه توحیدی باید در زندگی فردی و اجتماعی خود حاکمیت خدا را بپذیرد، بیان کرد:  یک جامعه توحیدی باید در مقابل همه شدائد و مشکلات مقاومت کند.

وی یادآور شد: آنچه که بشر در همه عرصه‌ها و نسل‌ها به آن نیازمند است، در بعثت پیامبر اسلام(ص) گنجانده شده است.

خطیب جمعه دیر با تسلیت ارتحال آیت‌الله نمازی به خانواده ایشان، جامعه مدرسین حوزه علمیه و مجلس خبرگان رهبری، گفت: این عالم بزرگ عمر با برکت خود را در خدمت به اسلام و نظام اسلامی سپری کرد و در عرصه‌های مختلف و مسوولیت‌هایی که داشتند منشا آثار پرخیر و برکتی بودند.

وی با تبریک فرا رسیدن دهه فجر و گرامیداشت یاد امام و شهدا، افزود: بعد از گذشت ۴۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی نباید ایام‌الله را فراموش کنیم.

حسینی با بیان اینکه ما در مسائل مختلف مانند اقتصاد و معیشت مشکلاتی داریم اما نباید به این خاطر از انقلاب فاصله بگیریم، بیان کرد: انقلاب اسلامی با یک اقدام قاطع جلوی سقوط کشور را گرفت.

وی با اعلام اینکه انقلاب اسلامی به انحطاط تاریخی ۲۵۰۰ ساله پایان داد، ابراز کرد: انقلاب اسلامی ما ادامه بعثت پیامبر اکرم(ص) بود و امام دنبال پیاده کردن اهداف پیامبر بود.

حسینی با بیان اینکه علاوه بر معنویات در بعد مادیات و عمران و آبادانی کشور نیز در این انقلاب قدم‌های بزرگی برداشته شده است،  تاکید کرد: برای قضاوت درباره دستاوردهای انقلاب باید موانع و امکانات را کنار هم ببینیم و بعد قضاوت کنیم.

حسینی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی به عزت ملی و بین‌المللی دست پیدا کرده است، افزود: در دوران قبل از انقلاب نخست‌وزیر زمان شاه می‌گفت ایرانی که نمی‌تواند آفتابه بسازد چگونه می‌خواهد صنعت نفت خود را مدیریت کند اما امروز ماهواره ثریا با ماهواره‌بر قائم ۱۰۰ به فضا پرتاب می‌کنیم و در عرصه‌های مختلف مانند سلول‌های بنیادی و نانو و هوافضا پیشرفت‌های خوبی داشته‌ایم.

وی ادامه داد: گاهی اوقات در داخل کشور از داشته‌های خود بی‌خبر هستیم که باید ضعف اطلاع‌رسانی برطرف شود و مردم هم کسب اطلاع کنند و به‌خاطر مشکلات، نقاط قوت و دستاوردها را نادیده نگیرند.

وی خاطرنشان کرد: در دهه فجر پروژه‌های متعددی در سطح کشور و استان و شهرستان افتتاح یا اجرا می‌شود که زمینه‌ای برای حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و بعد از آن حضور پرشور در انتخابات ۱۱ اسفندماه است.

 امام جمعه دیر بیان کرد: دشمن با تبلیغات گمراه‌کننده می‌خواهد مردم را از حضور در صحنه انتخابات باز دارد اما مردم ما این بار هم دست رد به سینه دشمن می‌زنند.

امام جمعه دیر با تبریک روز نیروی هوایی ارتش، گفت: اقدام ارزشمند نیروی هوایی و همافران در ۱۹ بهمن ۵۷ با حضور در محل استقرار امام خمینی(ره) کمر رژیم طاغوت را شکست.

وی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در دیدار با تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی، خاطرنشان کرد: بخش خصوصی در شرایط کنونی می‌تواند به رشد اقتصادی کشور کمک کند و مسوولین نیز در بهبود فضای کسب و کار و برطرف کردن موانع تولید و دادن مجوز به تولیدکنندگان آنها را یاری دهند.

حسینی با اشاره به خشم جهانی از آمریکایی‌ها به‌خاطر حمایت از رژیم صهیونیستی، عنوان کرد: آمریکایی‌ها در برابر کشتار و به شهادت رساندن ۲۷ هزار نفر از مردم غزه اظهار تاسف نمی‌کنند و بمب فسفری در اختیار رژیم صهیونیستی قرار می‌دهند بعد بخاطر کشته شدن ۳ نفر از نیروهای خودشان جار و جنجال به پا می‌کنند.

وی بیان داشت: آمریکایی‌ها اگر می‌خواهند مورد حمله جریان مقاومت قرار نگیرند، راه آن تهدید کردن جبهه مقاومت نیست بلکه باید گور خود را از منطقه کم کنند آن وقت به آسایش می‌رسند وگرنه تا زمانی که در منطقه هستند شاهد این حملات خواهند بود.

وی درباره مشکلات جایگاه سوخت شهر دیر، ابراز کرد: یکی از جایگاه‌های سوخت دیر به‌دلیل سوختن یکی از قطعات آن مشکل دارد و آن یکی جایگاه سوخت هم به‌دلیل کم‌کاری در ثبت و درخواست به موقع سوخت، موجب ایجاد مشکل برای مردم شده است. اینجا بحث کمبود نیست بلکه مشکل‌آفرینی است و با کسانی که برای مردم مشکل‌آفرینی می‌کنند باید برخورد شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول