اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

معرفی ۵۶ متقاضی دریافت تسهیلات رونق تولید در بوشهر

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: ۵۶ متقاضی تسهیلات رونق تولید به بانک‌های عامل معرفی شده است.

معرفی ۵۶ متقاضی دریافت تسهیلات رونق تولید در بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، مهدی صفوی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر شامگاه گذشته در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: در سال جاری ۵۶ متقاضی تسهیلات رونق تولید برای ایجاد، توسعه، بازسازی و نوسازی بنگاه‌های اقتصادی این استان به بانک‌های عامل معرفی شده است.

وی افزود: شتاب‌بخشی به رفع مشکلات بنگاه‌های تولیدی و راه‌اندازی واحدهای راکد و نیمه‌راکد و کمک به توسعه سرمایه‌گذاری‌های صنعتی در استان بوشهر از اهداف برگزاری جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید است.

این مقام مسؤول ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۷۵ مصوبه برای حل موانع تولید بنگاه‌های اقتصادی استان بوشهر در این کارگروه تصویب شده که به رشد تولید و افزایش اشتغال‌زایی کمک می‌کند.

این مقام مذکور بیان داشت: افزایش جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با حضور دستگاه‌های اجرایی با هدف شتاب در رسیدگی به مشکلات بنگاه‌های اقتصادی در دستورکار قرار دارد و در پی برگزاری این جلسه‌ها پیگیری و مکاتبات متعددی برای حل مشکلات واحدهای فعال و سرمایه‌گذاران انجام می‌شود.

صفوی اعلام داشت: در ششمین جلسه امسال این کارگروه مشکلات چهار بنگاه اقتصادی در زمینه صنایع سلولزی، شیمایی، تولید تخم مرغ و کارخانه جوجه‌کشی مطرح و برای شتاب‌بخشی در پرداخت تسهیلات بانکی، تقسیط بدهی معوق و بخشودگی جریمه‌های بیمه تامین اجتماعی مصوبه صادر شد.

پایان خبر/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول