اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

۶۵ میلیارد تومان برای راه‌اندازی معادن بوشهر کلید خورد

معاون اقتصادی استاندار بوشهر گفت: برای اجرا و تسریع در اجرا ۹ طرح تولیدی، معدنی و خدماتی پرداخت ۶۵ میلیارد تومان به تصویب رسید.

۶۵ میلیارد تومان برای  راه‌اندازی معادن بوشهر کلید خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، علی باستین معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر صبح امروز در گفتگویی اظهار داشت: در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برای تسریع در کارخانه گچ‌بری تنگستان راهکارهای لازم ارائه و قرار شد اکتشافات لازم معادن این طرح قبل از صدر مجوز به‌منظور تعیین میزان ذخیره مورد نیاز انجام شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر افزود: مطالعات مراحل اول و دوم معدن یاد شده توسط مشاور انجام شده است و پس از انجام مطالعه و شناسایی ذخایر معدنی نسبت به صدور مجوز اقدام می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر تسریع در راه‌اندازی هتل در شهر دلوار را از دیگر مصوبات جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید دانست و ادامه داد: در این زمینه هماهنگی لازم برای پرداخت تسهیلات مورد نیاز انجام شد.

این مقام مسئول از حل مشکل بدهی مصرف گاز و پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش کارخانه تولید کربنات کلسیم شهرستان دشتی خبر داد و بیان کرد: در این جلسه پرداخت تسهیلات اعتباری چند طرح صنعتی و معدنی تصویب شد که با همکاری دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها اقدامات خوبی برای تسریع در راه‌اندازی این واحدها و کمک به حل مشکلات آنها صورت گرفت

باستین اضافه داشت: در این جلسه برای اجرا و تسریع در اجرا 9 طرح 65 میلیارد تومان به تصویب رسید.

علی باستین با اشاره به فراهم شدن اشتغال در طرح‌های یاد شده تاکید کرد: در 9 طرح یاد شده زمینه تثبیت اشتغال 150 نفر و پیش‌بینی اشتغال 300 نفر در رفع مشکلات آنها برای فعال‌سازی و تأمین سرمایه مورد نیاز واحدها فراهم می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول