اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

جیب ادارات کنگان شارژ شد/ اولویت با طرح‌های نیمه تمام

فرماندار کنگان گفت: بیش از ۱۲۳ میلیارد تومان اعتبار به عمران و توسعه این شهرستان اختصاص یافت.

جیب ادارات کنگان شارژ شد/ اولویت با طرح‌های نیمه تمام

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان کنگان، احمد غریبی فرماندار کنگان صبح امروز در نشست کمیته برنامه ریزی این شهرستان اظهار داشت: این اعتبارات از محل تملک دارایی سرمایه‌ای استانی، ردیف‌های قانون استفاده متوازن از امکانات کشور، سه درصد نفت و گاز و اعتبارات استانی تأمین شده است.

فرماندار کنگان از توزیع ۱۲۳ میلیارد تومان اعتبار در ۲۲ فصل و میان ۴۰ دستگاه اجرایی خبر داد و افزود: این میزان اعتبار برای ۱۳۳ پروژه عمرانی هزینه می‌شود.

وی گفت: بخش‌های حمل و نقل، توسعه و خدمات شهر و روستا، آموزش و پرورش، آب و فاضلاب، بهداشت و درمان، انرژی و ورزش مهمترین اولویت‌های شهرستان کنگان برای تخصیص اعتبارات هستند.

غریبی تاکید کرد: انتظار از مدیران شهرستان این است که با جدیت اجرای طرح‌ها و جذب اعتبارات و مبادله موافقت نامه‌ها را پیگیری و برای تخصیص اعتبارات بویژه از منابع ملی با تعامل و ارتباط مستمر با مدیران تلاش کنند.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه این کمیته برنامه‌ریزی تعیین‌کننده خط‌مشی و کانون هدایتگری اهداف توسعه شهرستان است، افزود: تمامی مدیران ارگان‌ها و دستگاه‌های مرتبط باید در راستای تحقق برنامه‌های این کمیته و جذب اعتبارات ابلاغی تلاش کنند.

فرماندار کنگان ادامه داد: در جلسات کمیته برنامه ریزی سعی شده با در نظر گرفتن اولویت‌ها و میزان پیشرفت فیزیکی و تلاش دستگاه‌های اجرایی برای جذب تخصیص‌ها تقسیم اعتبارات در نظر گرفته شده است.

غریبی اولویت توزیع اعتبارات در سال جاری را تکمیل پروژه‌های نیمه تمام عنوان کرد و ابراز داشت: هرچقدر مدیران در جذب اعتبارات فعال‌تر و توانمندتر باشند می‌توانند بودجه بیشتری جذب کنند و اولویت مدیران در جذب و هزینه کرد اعتبارات با طرح‌های نیمه تمام است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول