اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

تعرض جنگنده‌های آمریکایی به هواپیمای ایران توسط نهادهای بین المللی پیگیری شود

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تصریح کرد: تعرض جنگنده های متجاوز آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران را محکوم و وجدان تمام نهادهای حقوق بشری و مراکز نظارتی بر قوانین هوانوردی را به آن جلب می‌کنم.

تعرض جنگنده‌های آمریکایی به هواپیمای ایران توسط نهادهای بین المللی پیگیری شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در پیام آدینه خود نکاتی را به مردم و مسؤولان توصیه کرد.

در این پیام آمده است: ستایش و سپاس بی‌کران به درگاه ایزد متعال و استغفار و توکل به پیشگاه خداوند رحمان و درود بی انتها بر پیامبر رحمت محمد مصطفی و سلسله آسمانی امامت و ولایت «علیهم السلام» و از خداوند کمال تقوا و حسن عاقبت برای همگان مسئلت می‌نمایم.

ماه ذی الحجه ماه توحید و عبادت، بندگی و ولایت می باشد. ماه ذی الحجه ماه کمال ایمان به خدا محوری در تمامی شئون زندگی است، ماهی پر از برکت و رحمت و معرفت و عرفان. امید دارم خداوند به همگان توفیق عبادت مرحمت کند و بار دیگر مراسم آسمانی حج با برطرف شدن بیماری کرونا و دیگر موانع برگزار گردد.

نکاتی چند در این جمعه گرانقدر به محضر مردم عزیز عرضه می‌دارم:

۱. سالروز شهادت امام محمد باقر«علیه السلام» را به محضر حضرت بقیة الله الاعظم «عجل الله تعالی فرجه الشریف» و مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای «دامت برکاته العالیه» و همه مردم مسلمان تسلیت عرض می‌نمایم. آن امام سرآغاز احیای اسلام راستین در تاریخ پر فراز و نشیب اسلام است. خداوند در دنیا رهروی راه امامت توفیق فرماید و در آخرت مورد شفاعت ایشان قرار دهد.

۲. همه شما مردم عزیز و بزرگوار استان بوشهر را به مراعات دقیق و کامل توصیه‌های ستاد مبارزه با بیماری کرونا و نهادینه کردن فرهنگ بهداشت فردی و اجتماعی توصیه می‌نمایم. بی‌تردید سلامت و وجود هر یک از شما عزیزان بسیار ارزشمند و گرانقدر است. صمیمانه از کادر بهداشت و درمان و همه خدمتگزاران همیار به ویژه طلاب جهادی که در خدمت بیماران کرونایی هستند تشکر و قدردانی می‌نمایم.

۳. خدمت و رفع گرفتاری و مواسات یکی از آموزه‌های ادیان الهی به ویژه دین اسلام است و به ویژه در شرایط سخت و گرفتاری سفارش و تاکید شده است. ضمن تشکر و قدردانی از همه نهادها و افرادی که در اجرای طرح مواسات در نوبت های قبل شرکت فعال داشتند، به همگان توصیه می‌کنم که در دور جدید کمک های مومنانه و مواسات که با نام «مواسات علوی و کمک های مومنانه» مزین شده است و در دهه امامت و ولایت از "عیدقربان تا عید غدیر" اجرا می‌شود شرکت کرده و به مستمندان و آسیب دیدگان اقتصادی بیماری کرونا خدمت کنند.

۴. پنجم مرداد سالروز برگزاری اولین نماز جمعه را گرامی می‌داریم. نماز جمعه یک هدیه خداوندی به جامعه ایمانی است که آثار و برکات بسیار عبادی - سیاسی و اجتماعی دارد و در متون فاخر دین به آن سفارش بسیار شده است. امیدوارم هر چه زودتر توفیق مجدد برگزاری این عبادت مهم الهی با رفع بیماری کرونا برای همگان حاصل شود و از تمامی ائمه محترم جمعه و ستادهای نماز جمعه در تمامی امور به ویژه در طرح کمک های مومنانه و رزمایش مواسات تشکر و قدردانی می‌نمایم.

۵. تعرض جنگنده‌های متجاوز آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران در آسمان لبنان که منجر به مجروح شدن تعدادی از مسافران شد محکوم می‌کنیم و وجدان تمام نهادهای حقوق بشری و مراکز نظارتی بر قوانین هوانوردی را به آن جلب می‌کنم.

۶. پیشاپیش روز عرفه و عید قربان را تبریک گفته و تمامی مردم عزیز را به دعا و تضرع به درگاه خداوند متعال برای رفع گرفتاری‌ها به ویژه رفع بیماری کرونا و اعتلای اسلام و مسلمین و حوائج شخصی و رشد معنوی و تقرب الهی دعوت می‌نمایم.

خداوند در ظهور حضرت بقیه الله الاعظم «روحی فداه» تعجیل بفرماید و به مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای «دامت برکاته العالیه» طول عمر با عزت مرحمت نماید و به همه مردم عزیز توفیق عبادت و حسن عاقبت و صحت و سلامت عنایت بدارد.

«والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته»

صفایی بوشهری
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول