اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

طرح‌های گردشگری در کنگان حمایت می‌شوند

فرماندار شهرستان کنگان گفت: طرح‌های بوم‌گردی و گردشگری در راستای اشتغال‌زایی و معرفی ظرفیت‌های شهرستان کنگان، حمایت می‌شوند.

طرح‌های گردشگری در کنگان حمایت می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان کنگان، سیدعلی پاک‌نژاد بعدازظهر امروز در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی کنگان، اظهار داشت: پروژه‌هایی که عملیات اجرایی آنها در دهه‌فجر آغاز می‌شود، باید پیمانکار آن مشخص و مجوزهای آن نیز اخذ شده باشد تا شاهد دوباره کاری نباشیم.

فرماندار شهرستان کنگان با تأکید بر لزوم پیگیری طرح‌های گردشگری، ادامه داد: در اخذ مجوزهای بوم‌گردی با سرمایه‌گذاران این بخش همکاری لازم انجام و تسهیل‌گری شود تا بتوانیم زمینه اشتغال‌زایی و معرفی ظرفیت‌های گردشگری شهرستان را فراهم کنیم.

وی با تأکید بر اینکه بهزیستی و کمیته‌امداد طرح‌های اشتغال‌زا را پیگیری کنند، عنوان کرد: تاکنون تسهیلات خوبی از محل تبصره 16 با همکاری بانک‌های عامل به مددجویان بهزیستی و کمیته‌امداد پرداخت شده است و پرونده‌های باقی‌مانده نیز تا پایان سال تعیین تکلیف شوند.

پاک‌نژاد یادآور شد: طرح‌هایی که در شهرستان در هر حوزه‌ای بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارند، باید مشکل آنها پیگیری شود و قابل توجیه نیست که چنین پروژه‌هایی تعطیل باشند.

وی با اشاره به لزوم توجه به توسعه گلخانه‌ها در شهرستان کنگان، بیان داشت: در حال حاضر شهرک 50 هکتاری کنگان ظرفیت خوبی برای توسعه گلخانه‌ها است که اشتغال‌زایی خوبی نیز به همراه دارد.

 فرماندار شهرستان کنگان عنوان کرد: اگر بتوانیم شهرک شیلاتی و گلخانه‌ای در شهرستان ایجاد کنیم قطعا به ایجاد اشتغال برای جوانان و کاهش نرخ بیکاری کمک بزرگی کرده‌ایم.

انتهای پیام/
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول