با خواندن پستی از کانال ایتا صبح میمه گفتیم چه خوب می شد که صبح میمه به انتقادات هم پاسخگو بود:
با خواندن پستی از کانال ایتا صبح میمه، و قدری تامل در آن یا خود گفتیم چه خوب بوده و هست که صبح میمه به انتقادات هم پاسخگو باشد: پست کانال ایتا صبح میمه:متن زیر را آقای حجت الله اصغریان فرمانده ی بسیج میمه ارسال کرده اند.از خوانندگان محترم عذرخواهی می کنم که متن حاوی تعریف از اینجانب است و من دارم منتشر می کنم . برای من محتوای فاخر نوشته ی ایشان مهم بود . برایشان نوشتم به قلم زدن فاخر شما مباهات می کنم . اجازه گرفتم متن را منتشر کنم . مجددا از خوانندگان گرامی عذرخواهی می کنم که متن را بی کم و کاست منتشر کرده ام . بویژه عنوان استادی برای من خیلی زیاد است . به نام خداوند لوح و قلم استاد بزرگوار و فرهیخته جناب آقای شیبانی:نمیدانم نوشته هایتان را چه بنامم،شب نامه،تاریخ مکتوب ،دل نوشته و یا ...اما نامش هر چه که باشد برای من شاهنامه است.شاهنامه ای که گاهی با کلمات و جملاتش احساس غرور می کنم و گاهی با تعابیرش اشک شوق می ریزم .اگر چه قطعا این تجمع و حرکت نیز در آن اسرار و نظری هست که توصیفش هم احساسات را بر انگیخته می کند.اما شما هم زیبا می نویسید و جذاب، شاید به واسطه این که یکی از بزرگترین و گرامی ترین خصوصیات اخلاقی انسان که همانا میهن پرستی است را باید این گونه با شکوه توصیف کرد و مقدس در مورد آن صحبت کرد.با خواندن نوشته هایتان آن چهره های پر از شادی و سرور کوچک و بزرگ همشهریان عزیزم را هر شب مرور میکنم و با خود ذوق میکنم که چقدر من سعادتمندم که در بین چنین مردم با صفایی زندگی می کنم.
شعار هایشان ترانه ایستادگی و مقاومت را فریاد می زند و پرچمهای برافراشته که با صلابت در دستان زنان و مردان قرار دارد را به رقص در می آورد،و همه اینها ستونهایی از جنس نور می شود که معبری گردد تا خدا، و از طرف قادر مطلق تکیه گاه و پشتوانهای بسازد برای سربازان عاشق وطن که با چشمانی اگر چه خسته انتظار همین دلگرمی ها را میکشند.باز هم این رسالت زیبای ثبت این شبها را مکتوب کنید که هم وصف العیش عشاق گردد و هم سندی از پایمردی و ایستادگی مردم شهرمان که دیگران هم بدانند که برای این روزهای سخت کشور غرق در مصیبتم ایران ، ما هم اگر چه ناچیز به سهم خودمان به پایش ایستادیم. با مصیبت هایش گریستیم و با حماسه های فرزندانش ترانه سر دادیم. ما هم همراه همه مردمان کشورم برای پیروزی هایش به آسمان پریدیم و شادی کردیم و برای شکست هایش به سجده افتادیم و از خدا طلب یاری کردیم.به نظر حقیر اگر این توصیفات از یک مراسم برنامه ریزی شده دستوری بود،چون خود فاقد روح بود هر چقدر هم که در موردش قلم فرسایی می شد بی تاثیر بود اما این حرکت عظیم را شاید همه اولیا و صالحان مقرب الهی همراهی می کنند که چنین گیرا و جذاب است.ممنون که برایمان می نویسید و در این سختیها همراهیمان میکنید.با آرزوی قبولی طاعات شما و پیروزی جبهه مقاومت و متعاقب آن شادی آقای کل عالم حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف.ارادتمند شما شاگرد کوچکتان حجت@sobhemeymehصبح میمه را در بله و روبیکا دنبال کنیدhttp://ble.ir/join/AqMgGZVbXdhttps://rubika.ir/joing/JGIGIGDF0FCMOJUHFKKSVQAKKGRFEHDUلینک پست در کانال ایتا صبح میمه:https://eitaa.com/sobhemeymeh/3774
بدین ترتیب با خواندن این پست از کانال ایتا صبح میمه گفتیم چه خوب می شد که صبح میمه به انتقادات هم پاسخگو می بود، پس باید بگوییم که صبح میمه ، نخفتهو به انتقادات هم پاسخ دهدhttps://farsnews.ir/mehdiesmaeili/1771739314482235715
آیا صبح میمه به این نتیجه رسیده است که صبح میمه نیز اگر بخفتی به زانکه در پوستین خلق افتی ؛ و خفته !سایت صبح میمه به قلم مدیر سایت صبح میمه درپنج شنبه ۱ مرداد ماه ۹۴ چنین نوشت:تو نیز اگر بخفتی به زانکه در پوستین خلق افتیعبدالرضا شیبانی – آبستراکسیون یا خوابستراکسیون رسایی و حسینیان در زمان سخن…
جا دارد به این نکته هم اشاره شود مدیر مسئول سایت صبح میمه که گویا دیگر فعال نیست !!!و مدیر و ادمین کانال ایتا و روبیکا و بله و تلگرام صبح میمه ،رئیس ستاد نماز جمعه بخش میمه در دوره ای و عضو هیات تحریریه نشریه آدینه میمه نشریه نهاد امامت جمعه بخش میمه که به ابتکار و مدیرمسئولی حجه الاسلام یدالله زمانی گندمانی امام جمعه وقت بخش میمه و امام جمعه وقت شهرستان کیار(شلمزار) و امام جمعه کنونی شهر نقنه ،منتشر می شد و نشریه ای مطالبه گر و عدالتخواه که در شان نهاد امامت جمعه باشد در نظر مردم بخش میمه جلوه نکرد و همچنین عضو ستاد نماز جمعه میمه اند که این مهم را می رساند که به نظر باید در انتخاب و انتصاب ستادهای نماز جمعه هم دقت نظر وافر به خرج داده شود و شورای سیاستگذاری ائمه جمعه ناظر بر این مهم باشد..https://farsnews.ir/mehdiesmaeili/1773054206481556278