30 فروردین 1405

خودتحقیری یک سلبریتی با کُرنِش درباری

برخی از سلبریتی‌ها در فضای سیاسی با هر نسیمی خود را به آن جهت سوق دادند حالا در وضعیتی قرار دارند که نه راه پس دارند نه پیش.
بازیگری بدی نبود ولی خیلی مفت بود که خودش را اینجوری مفت فروخت . حداقل تو ایران با اقای خطیبی صداش میکردن ولی الان فقط با نام وطن فروش احمق
00:05 - 31 فروردین 1405

41 واکنش
19k بازدید