۱۸ و ۱۹ دی بیرون بودم اما اشتباه کردم

🎥 یکی از معترضین ۱۸و ۱۹ دی در میدان انقلاب: من اشتباه کردم، پشیمانم🔸شجاعت رهبر شهید مارو بیدار کرد‎@bisto4news
٥ MB
13:18 - 28 فروردین 1405

4 إعادة النشر18 التفاعل
143٫2k من المشاهدات


4 الإجابة

@rezankf28 فروردین 1405
تعليقًا على
«اگر جنگ شود، سرلختها مقصرندزیرا آنان به دشمن جرئت داده اند»صاحب این جمله را خبرگزاری فارس...!

@user17620021385628 فروردین 1405
تعليقًا على
بعضی موقع ها این کلیپ هارو میبینم، واقعا نمیتونم درک کنم چراااا؟ اصن مگه میشه؟چند نفر از نزدیک سرکوب بی حجابیو دیده،؟ یا برادرانی که خود کننده ان سرکوب بودند؟امروز تازه دارم درک میکنم چرا شمرون پر از مفره بی درده،خدا دین و دنیا و وطن و حتی نظام و از دست شما نجات بده

‌عمار مهدوی‌ صورة الملف الشخصي
@Ammarmahdavi28 فروردین 1405
تعليقًا على
🌱تجمع حمایت از ایران و فلسطین در برلین آلمان https://farsnews.ir/Ammarmahdavi/1776259888849832857
‌عمار مهدوی‌ صورة الملف الشخصي
عمار مهدوی

@Ammarmahdavi  •  26 فروردین 1405

تجمع حمایت از فلسطین و ایران در برلین آلمان

إظهار هذا الموضوع


@user17702316159128 فروردین 1405
تعليقًا على
با سوسول بازی نمیشه به جنگ لیبرال دمکراسی را چاقو دسته اش را نمی برد .فقط با ساده زیستی وینتام، کره شمالی،افغانستان .جگر شیر نداری سفر عشق مکن