مادر علیرضا بیرانوند: خدا را شاکرم پسرم سرباز ایران است

مادر علیرضا بیرانوند گفت: افتخار هر مادری این است که فرزندش را در مسیر موفقیت و سربلندی کشورش ببیند و من خدا را شاکرم که علیرضا در خدمت تیم ملی و برای اعتلای نام ایران تلاش می‌کند.
مادر علیرضا بیرانوند؛ دروازه‌بان تیم ملی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل بلژیک در رقابت‌های جام جهانی اظهار کرد: در ابتدا این نتیجه را به مردم عزیز ایران و هواداران تیم ملی تبریک می‌گویم. وی افزود: بازیکنان تیم ملی امشب با تمام وجود جنگیدند و خدا را شکر توانستند در یک بازی سخت، امتیاز ارزشمندی برای کشورمان کسب کنند و اجازه ندادند دروازه ما باز شود.مادر دروازه‌بان تیم ملی گفت: علیرضا فرزند من است، اما واقعیت این است که همه بازیکنان تیم ملی برای ما مثل فرزندان این سرزمین هستند. افتخار هر مادری این است که فرزندش را در مسیر موفقیت و سربلندی کشورش ببیند و من خدا را شاکرم که علیرضا در خدمت تیم ملی و برای اعتلای نام ایران تلاش می‌کند.مادر دروازه‌بان تیم ملی افزود: علیرضا در این دیدار جانانه از دروازه تیم ملی محافظت کرد و اجازه نداد دروازه ایران باز شود. اما این موفقیت تنها متعلق به او نیست؛ همه بازیکنان تیم ملی باغیرت، همدلی و تلاش مثال‌زدنی بازی کردند و بار دیگر نام ایران را در سطح جهان مطرح کردند.وی تأکید کرد: به همه بچه‌های تیم ملی می‌گویم این مسیر موفق را ادامه بدهید و با همین انگیزه پرچم کشورمان را در میادین بین‌المللی به اهتزاز درآورید. مطمئن باشید دعای مادران ایرانی بدرقه راه سربازان عرصه ورزش هست.مادر علیرضا بیرانوند گفت: امیدوارم این روند خوب ادامه پیدا کند و تیم ملی باقدرت در ادامه رقابت‌ها ظاهر شود و در نهایت با موفقیت، سربلندی و دست پر به کشور بازگردد.#ورزش_استانی#فوتبال#ایران #جام_جهانی #بلژیک#علیرضا_بیرانوند#ورزش
01:20 - 1 تیر 1405
فوتبال ایران
استان ها
لرستان

2 بازنشر10 واکنش
28٫4k بازدید



5 پاسخ

@user1778043880413 ساعت پیش
در پاسخ به
آفرین به این مادر

تصویر نمایه‌ی ‌ll .‌
@IlIll2 ساعت پیش
در پاسخ به و
تصویر نمایه‌ی ‌Azad‌
Azad

@Azadm  •  2 روز پیش

مطالبه

بازنگری کنکور کارشناسی ارشد

وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری و ریاست محترم سازمان سنجش آموزش کشور با سلام و احترام، بدین‌وسیله به استحضار می‌رساند بر اساس اطلاعیه منتشرشده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور، آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۵ در تاریخ ۲۵ و ۲۶ تیرماه برگزار خواهد شد. این در حالی است که این بازه زمانی با امتحانات پایان‌ترم دانشجویان سال آخر کارشناسی در بخش قابل توجهی از دانشگاه‌های کشور هم‌پوشانی دارد و موجب ایجاد تعارض جدی در برنامه‌ریزی آموزشی و آزمونی داوطلبان شده است. با توجه به جابه‌جایی‌های اخیر در تقویم امتحانات دانشگاه‌ها، در برخی مراکز آموزشی، بازه امتحانات تا اوایل مردادماه نیز ادامه خواهد داشت؛ از این رو تعویق محدود زمانی، پاسخگوی رفع کامل این تعارض نخواهد بود. این هم‌زمانی، عملاً موجب کاهش فرصت جمع‌بندی، افزایش فشار روانی و اختلال در آمادگی علمی داوطلبان خواهد شد. با عنایت به اصل برابری فرصت‌های آموزشی و ضرورت رعایت عدالت آزمونی، بدین‌وسیله اینجانبان به نمایندگی از جمعی از داوطلبان، از آن مقام محترم استدعا داریم دستور فرمایید موضوع تقویم برگزاری آزمون مجدداً مورد بررسی قرار گرفته و در راستای جلوگیری از تضییع حقوق آموزشی داوطلبان، تاریخ برگزاری آزمون به ۱۵ و ۱۶ مردادماه منتقل گردد؛ تا امکان آمادگی متوازن و منصفانه برای تمامی داوطلبان فراهم شود. پیشاپیش از حسن توجه و دستور مساعد جنابعالی کمال تشکر را داریم. با تجدید احترام جمعی از داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۵

سازمان سنجش و وزارت علوم، سازمان سنجش و آموزش کشور، وزارت علوم و سنجش

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

تصویر نمایه‌ی ‌فرزند ایران‌
@FarzandIrann2 ساعت پیش
در پاسخ به
ماشالله مادر و فرزند 🇮🇷

@user1751669830712 ساعت پیش
در پاسخ به و
تصویر نمایه‌ی ‌فرشاد‌
فرشاد

@Iranehamdel  •  13 ساعت پیش

آبونمان شرکت مخابرات ، نه شرعی،هست نه قانونی
مطالبه

مطالبه عمومی برای حذف آبونمان‌های اجباری و غیرمنطقی از قبوض تلفن

اخیراً شاهد رویه‌ای نگران‌کننده در شرکت مخابرات هستیم که با استناد به زیان‌ده بودن مجموعه، اقدام به افزایش تعرفه‌ها و دریافت هزینه‌های ثابت (آبونمان) از تمامی مشترکین، فارغ از میزان مصرف آن‌ها می‌کند. این شائبه را تقویت می‌کند که مشکلات مدیریتی شرکت‌ها به جای اصلاح ساختاری، از جیب مردم جبران می‌شود. دریافت مبلغ ثابت به‌عنوان آبونمان، آن‌هم در حالی که کیفیت خدمات نه‌تنها ارتقا نیافته بلکه با افت مواجه بوده، با اصول منطقی، شرعی و حقوق مصرف‌کننده در تضاد است. اینکه به مشترکین توصیه می‌شود برای توجیه‌پذیر شدن این هزینه، از تلفن استفاده کنند، نه یک راهکار حرفه‌ای، بلکه تحمیل هزینه به مردم است. علاوه بر این، تبلیغاتی مبنی بر رایگان شدن تماس‌ها در حالی صورت می‌گیرد که هزینه‌های پایه از مشترکین اخذ می‌شود؛ این تناقض در سیاست‌های تبلیغاتی، موجب بی‌اعتمادی و نارضایتی شده است. ‌ویژه وزیر محترم ارتباطات، سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، شورای رقابت و سازمان تعزیرات حکومتی درخواست داریم با ورود فوری و عملی به این موضوع، مانع از تداوم این وضعیت گردند. همچنین از علما و اندیشمندان دینی تقاضا داریم با بررسی دقیق اینگونه دریافت‌ها، دیدگاه خود را در خصوص مطابقت این اقدامات با موازین شرعی تبیین نمایند. امید است با رسیدگی قاطع و شفاف، از تحمیل هزینه‌های غیرمنطقی بر مردم جلوگیری شده و حقوق مشترکین مورد صیانت قرار گیرد.

وزیر ارتباطات، ریاست جمهوری، سازمان حمایت از،مصرف،کننده، سازمان تعزیرات حکومتی، شورای رقابت، مجلس ، دولت ، قوه قضائیه، علما و روحانیون، سازمان های نظارتی و بازرسی

0
100
گزارش از مطالبه

تصویر نمایه‌ی ‌علی‌رضا دایی‌چین‌
@Daeichin1 ساعت پیش
در پاسخ به
شیر مادر حلالت