طرح زوج و فرد ترافیک در خرم‌آباد اجرا می‌شود

معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهرداری خرم‌آباد گفت: شهرداری با الگوبرداری از شهرهای موفق، برنامه‌ریزی برای اجرای طرح ترافیک زوج و فرد در مرکز شهر را آغاز کرده است. این طرح تا پایان سال جاری عملیاتی می‌شود.
فرشید فلاحی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از برنامه‌ریزی برای اجرای طرح زوج و فرد ترافیک در هسته مرکزی این شهر خبر داد. وی با اشاره به بررسی‌های انجام‌شده در این زمینه اظهار کرد: برای اجرای بهتر این طرح، از چند شهر از جمله کرمانشاه که تجربه موفق در این حوزه دارند، بازدید میدانی داشته‌ایم.معاون شهرداری خرم‌آباد افزود: این طرح با پیشنهاد شهردار کارشناسان در حال بازبینی و مطالعه نهایی است و پس از ارائه به شورای اسلامی شهر و تصویب در کمیته انطباق فرمانداری، اجرایی خواهد شد.فلاحی نژاد با تأکید بر اجرای این طرح تا پایان سال جاری گفت: پیش‌بینی می‌کنیم با راه‌اندازی آن، شاهد بهبود تردد در مرکز شهر، به‌ویژه در ساعات اوج ترافیک باشیم.به گفته وی، این طرح علاوه بر کاهش ترافیک، منبع درآمدی جدیدی برای شهرداری خرم‌آباد محسوب می‌شود.#شهرداری#ترافیک
17:23 - 15 اردیبهشت 1404