ش
شهروند کره شمالی 3 ( شماره 2 بن شده )
@ban_again_in_24h
ولی خدایی الان دلم میخواست مثل این بانو mmmm یا اون خنگ sajjad بودم
بی عقل
کله خالی
راحت
#اینترنت
#جنگ
22:59 - 19 اسفند 1404
2
بازنشر
1
نقل قول
15
واکنش
1719
بازدید
در پاسخ به
@ban_again_in_24h