ش
شهروند کره شمالی 3 ( شماره 2 بن شده )
@ban_again_in_24h
به خدا میدونم
حق ما این نیست ولی زور اینا فعلا بیشتره
به امید
✌️
پیروزی
#اینترنت
#جنگ
Loffy M.D
@loffy
•
19 اسفند 1404
ناموسن حق ما این نیست
#اینترنت
22:29 - 19 اسفند 1404
1
بازنشر
15
واکنش
1349
بازدید
در پاسخ به
@ban_again_in_24h
و
@loffy