این بود ارمان های رهبرتونن؟؟؟؟این بود پیشرفتتون؟؟؟شما کجای جامعه بدرد خوردید؟؟من بدرد جامعه نمیخورم تا الان کلی تماس برای افرادی که خارج از کشورنو نگرانم ایجاد کردم.امثال من نبودن هنوز داشتید با کبوتر نامه بزنید حتی این فارسم توسط امثال من نوشته شده#اینترنت و #اینترنت_آزاد و #اینترنت_بین_الملل