ولش کن برادر این خودش جز ۲۰ دقیقه در روز هیچ جا دیگه کاربرد نداره تازه ۲۰ دقیقه رو هم زیاد گفتم چون این جماعت اکثرا مثل خروس میمونن #اینترنت #جنگ
تصویر نمایه‌ی ‌پشمک‌
پشمک

@pashmak  •  19 اسفند 1404

این بود ارمان های رهبرتونن؟؟؟؟این بود پیشرفتتون؟؟؟شما کجای جامعه بدرد خوردید؟؟من بدرد جامعه نمیخورم تا الان کلی تماس برای افرادی که خارج از کشورنو نگرانم ایجاد کردم.امثال من نبودن هنوز داشتید با کبوتر نامه بزنید حتی این فارسم توسط امثال من نوشته شده#اینترنت و #اینترنت_آزاد و #اینترنت_بین_الملل
22:12 - 19 اسفند 1404